Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-یکی از خبرنگاران تاجیکستانی عکسی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده که مردم برای خرید کتاب مولانا دعوا می کنند.

یکی از خبرنگاران در تاجیکستان در توئیتر خود عکسی منتشر کرده که حاکی از صف طولانی برای خرید کتاب مولانا است و در نهایت به دعوا کشیده می شود.

برچسب ها: مثنوی‌معنوی ، مولانا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مثنوی معنوی مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «آموزه‌های استفان کاوی» به‌تازگی با ترجمه فرشید عبدی با ارایه قواعدی در حوزه کسب و کار و نقش‌های مدیریتی توسط انتشارات پویش مدام منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب مجموعه‌ای از تعالیم و خلاصه هفت کتاب مشهور نویسنده توسعه فردی در دو بخش آموزه‌های دکتر کاوی و خلاصه هفت کتاب است.

اصل پاسخگویی، اصل توازن، اصل انتخاب، اصل تأثیرگذاری، اصل شجاعت، اصل اثربخشی، اصل همدلی، اصل درستکاری (راستی و درستی)، اصل رهبری، اصل یادگیری، اصل عشق، اصل توانایی‌های بالقوه، اصل انضباط شخصی، اصل هم‌افزایی، اصل اعتماد، اصل حقیقت، اصل چشم‌انداز، اصل برد - برد، جملات قصار مورد علاقه دکتر استفان کاوی از مطالب منتشره بخش اول این کتاب به شمار می‌رود.

همچنین مطالب بخش دوم شامل هفت عادت مردمان مؤثر، هفت عادت خانواده‌های بسیار مؤثر، عادت هشتم: از اثربخشی تا عظمت، اولویت دادن به اولویت‌ها، راه حل سوم: حل دشوارترین مشکلات زندگی، رهبری مبتنی بر اصول و سرعت اعتماد است.

استان ریچاردز کاوی یک نویسنده بسیار مشهور آمریکایی در حوزه توسعه فردی و سازمانی است. استعداد، هوشت و تلاش او موجب شد به عنوان یک تاجر موفق، مربی و سخنران تأثیرگذار در بین عموم شناخته شود. او به خاطر نوشتن یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های مدیریتی قرن بیستم با عنوان «هفت عادت مردمان مؤثر» مشهور شده است.

کاوری در ۲۴ اکتبر ۱۹۳۲ متولد شد و در سالت لیک سیتی ایالت یوتا بزرگ شد. والدینش استفان گلن کاوی و ایرن لوییز ریچاردز بودند. اجداد وی در برخی از تحولات اجتماعی مهم نقش داشتند. کاوی در جوانی به ورزش علاقمند بود، اما در همان جوانی دچار یک مصدومیت شد تا مسیر زندگی‌اش تغییر یافته و به فعالیت‌های علمی رو آورد. او مشتاقانه در فعالیت‌های مدرسه مشارکت می‌کرد و زودتر از زمان معمول از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد. سپس در دانشگاه یوتا ادامه تحصیل داد و مدرک کارشناسی خود را در رشته مدیریت بازرگانی از این دانشگاه دریافت کرد...

در بخشی از این کتاب آمده است؛

هر زمان که به اهداف خود نرسیم، از ضربه‌ای که به حساب درستکاری خود وارد کردیم، رنج می‌بریم. اعتماد به نفس خود را در ایجاد و حفظ تعهدات خود و دیگران از دست می‌دهیم. در این صورت، زمانی که برای واکنش به چالش‌های مهم زندگی خود، نیاز به قدرت تشخیص باطنی داریم، دیگر چیزی برای ترسیم شخصیت باطنی خود نداریم. تحقق یک هدف در یک حوزه زندگی، می‌تواند به معنی تأثیر منفی بر سایر حوزه‌های زندگی ما باشد. مردی که بر افزایش ثروت خود تمرکز داشت، این کار را به قیمت عدم صرف وقت با همسر و خانواده خود انجام می‌داد.

این‌کتاب با ۳۰۴ صفحه و قیمت ۳۱۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6081963 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • تصویری جدید از ناصر تقوایی فیلمساز برجسته سینمای ایران (عکس)