Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه ملت عراق یک حرکت بسیار زیبا و باعظمتی بود که در تاریخ این کشور ثبت خواهد شد، گفت: جمهوری اسلامی اولین سیلی محکم را بعد از جنگ جهانی دوم به آمریکائی ها زد و دومین سیلی را در راهپیمایی باشکوه عراقی ها احساس کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله شایان پور کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به حضور میلیونی مردم عراق در حمایت از خروج نیروهای آمریکایی از این کشور، گفت: راهپیمایی باشکوه ملت عراق در روز جمعه در ادامه همان انتقام سختی که مردم ایران و سایر ملت های مسلمان برای ترور بزدلانه حاج قاسم سلیمانی انجام دادند، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از خطبه های انقلابی و تأثیر گذار مقام معظم رهبری در نماز جمعه انگیزه ملت ها برای ادامه انتقام خون شهید سلیمانی دو چندان شد و اینها سیلی محکمی است که ملت های مسلمان بر صورت آمریکایی ها و حامیان آنها می زنند که از آنها به عنوان ایام الله یاد می کنند.

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: حرکت باشکوه ملت عراق سیلی دومی بود که بر گوش آمریکائی ها نواخته شد و امروز آمریکائی ها به این نتیجه رسیدند که اگر عقل سیاسی درستی داشته باشند به این خواهند رسید که دیگر جایی برای ماندن آنها در منطقه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی یک بار در سال ۸۷ با مجاهدت ها و جهادهای طولانی توانست بیش از ۳۰۰ هزار نیروی نظامی آمریکائی را از عراق بیرون کند،گفت: اما متأسفانه با پدید آمدن داعش بار دیگر نیروهای آمریکائی به بهانه مبارزه با داعش وارد عراق شدند که اینبار نیز توسط شهید سلیمانی و عظمت خون این شهید بزرگوار بار دیگر اخراج نیروهای آمریکائی رقم خواهد خورد.

شایان پور با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه ملت عراق یک حرکت بسیار زیبا و باعظمتی بود که در تاریخ این کشور ثبت خواهد شد که در طول تاریخ معاصر عراق بی سابقه است، افزود: مردم عراق از حضور آمریکائی ها در کشورشان به تنگ آمده اند و به همین خاطر همه یکپارچه این حماسه بزرگ را خلق کردند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا سعی می کند با هر حربه ای که شده در منطقه غرب آسیا بماند، گفت: با وحدت نیروهای جبهه مقاومت در منطقه به زودی شاهد اخراج ذلت بار نیروهای آمریکائی در منطقه خواهیم بود.

این کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی اولین سیلی محکم را بعد از جنگ جهانی دوم به آمریکائی ها زد و دومین سیلی را در راهپیمایی باشکوه عراقی ها احساس کردند و این نوید بزرگی برای پیروزی محور مقاومت در برابر استکبار جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور درمنزل سیدعلی محمد جوادیان، رضا جعفری نژاد و علی اصغر رسولی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.   سیدعلیمحمد جوادیان در عملیات فتح المبین، رضا جعفری نژاد در عملیات خیبر و علی اصغر رسول در عملیات والفجر هشت به درجه والای جانبازی نائل آمدند.   رئیس دفتر امام جمعه میبد در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری شما جانبازان سرافراز و آزادگان به پیروزی رسید.   حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت به پرچمداری ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: جبهه مقاومت با روحیه جهادی و انقلابی شما عزیزان در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایستاده است و به زودی جبهه کفر را سرنگون و قدس و مردم مظلوم غزه را از زیر ظلم و ستم دشمنان آزاد خواهد کرد.   وی خاطرنشان کرد: شما جانبازان عزیز و سرافراز زخم گلوله را در تن خود به یادگار دارید و به آن افتخار می‌کنید و در چشم و دل ملت ایران عزیز هستید.

دیگر خبرها

  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است