Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی روز یکشنبه در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران توضیح داد: در آستانه نخستین سال از دهه پنجم انقلاب هستیم، سالی پرحادثه و دشوار را پشت سرگذاشتیم، انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری، امروز با چالش، مشکلات و تهدیدهای داخلی و خارجی مواجه است و موثرترین قدرت برای دفاع از انقلاب، وحدت، همدلی و همراهی همه نخبگان ومردم برای دفاع از ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته وحدت، به معنای تک صدایی نیست، وحدتی ارزشمند است که برخاسته از صداها و سلایق گوناگون باشد، نه حذف و نشنیدن دیدگاههای مختلف و تکرار یک سلیقه و نظر.

به گفته هاشمی، فضای فعلی، آنهم در آستانه انتخابات حساس پیشرو، که پرشور بودن انتخابات و میزان مشارکت بالا می تواند خطر تهدیدات را برای کشور کاهش دهد، باید در هفته های آینده تغییر کند و شورای نگهبان با سعه صدر و افزایش دامنه تنوع سلیقه کاندیداهای تایید شده و صداوسیما، با ایجاد توزان و رعایت بیطرفی و انصاف در استفاده سلایق مختلف از رسانه ملی در این موضوع نقش کلیدی دارند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین از زحمات شهرداری تهران و کمک این نهاد که مخلصانه به کمک هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان شتافتند، تشکر کرد.

هاشمی در خصوص کمک شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر نیز گفت: این موضوع که مدیریت شهری بجای تصدی گری در فعالیت‌های فرهنگی، به تسهیل و حمایت بپردازد از راهبردهای شورای پنجم است و با توجه به مخاطبان جشنواره که از شهروندان تهرانی هستند و بخش عمده هزینه استفاده از جشنواره را می پردازند، کمک مدیریت شهری که عمدتا در قالب اجازه از زیرساختها نظیر سالن، بیلبورد و امکانات فیزیکی است، اقدامی فرهنگی به شمار می آید، البته در گذشته، میزان کمک بیشتر و حجیم تر بوده است اما با توجه به شرایط اقتصادی مدیریت شهری و شفاف سازی، میزان کمک کاهش و شفاف شده است.

وی ادامه داد: البته مدیریت شهری از انتقادات سازنده و توام با پیشنهاد برای بهبود کارایی و اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری استقبال می کند.

برچسب‌ها رسانه ملي جشنواره فیلم فجر محسن هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه ملي جشنواره فیلم فجر محسن هاشمی رسانه ملي جشنواره فیلم فجر محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود

به گزارش قدس خراسان، علیرضا زاکانی روز پنجشنبه در نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور در مشهد اظهار کرد: مطالبات شهرداران از دولت درحال ثبت‌شدن است، اما تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد.

وی اضافه کرد: تشکیل اتحادیه شهرداران نیز از مطالباتی است که در دستور قرار می‌گیرد.

زاکانی در خصوص برنامه‌های دهه کرامت نیز اظهار کرد: در سال‌های اخیر مدیریت‌های شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند.

شهردار تهران ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات و آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم تا جشن‌های دهه کرامت امسال باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

مدیریت شهری بر اساس نیازهای مردم گام بر می‌دارد

عضو شورای شهر تهران نیز گفت: مدیریت شهری دنبال این است که فرصت‌های موثری را براساس نیازهای مردم ایجاد کند.

پرویز سروری افزود: وجود امام رضا (ع) فرصت مناسبی برای مردم کل ایران است که باید استفاده حداکثری از این بابت در راستای خدمت مناسب به مردم توسط مدیریت شهری داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات موثر جمهوری اسلامی، تبدیل موضوعات نشاط اسلامی به یک برنامه مفصل است که توانسته تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

سروری افزود: هرچقدر مدیریت شهری در حوزه فرهنگی ورود کند، برای خود ظرفیت‌سازی کرده تا در رفع محرومیت و نشاط مردم گام موثری بردارد.

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • خط و نشان یک نماینده برای اردن: با اسرائیل همراهی کردید، حتماً پشیمان خواهید شد /اسرائیل با دُم شیر بازی نکند
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان