Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری و تعیین مجازات جایگزین حبس، منابع طبیعی این شهرستان استفاده از توان و ظرفیت محکومان را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: بهره گیری از این ظرفیت علاوه بر آشنا کردن افراد با اهمیت حفظ و نگهداری منابع طبیعی، از بروز آسیب های اجتماعی برای زندانی و خانواده آنها جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره منابع طبیعی تویسرکان اظهار داشت: از توان محکومان و زندانیان علاوه بر حفاظت و حراست از منابع طبیعی برای مهار حریق های احتمالی در فصل های گرم سال نیز می توان استفاده کرد.

کیانی افزود: ۸۸ هزار هکتار معادل حدود ۶۰ درصد مساحت شهرستان تویسرکان زیر پوشش منابع طبیعی است که این عرصه ها گونه های نظیر گون، فرفیون، آویشن،، بومادران و کنگر پوشانده است همچنین گیاهان یکساله به وفور در این مناطق دیده می شود.

وی با بیان اینکه میزان ذخیره گاه های جنگلی این شهرستان ۱۳ هزار هکتار و جنگل های دست کاشت ۲۸۰ هکتار است گفت: در مجموع عرصه های جنگلی تویسرکان به ۴۳ هزار و ۹۰۰ هکتار می رسد.

رییس اداره منابع طبیعی تویسرکان ادامه داد: سه طرح همزمان با دهه فجر در این شهرستان بهره برداری می شود که شامل عملیات بیولوژیک ۲۰۰ هکتار کپه کاری با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان، کنترل سیل و رسوب طرح کنجوران با هزینه کرد یک میلیارد تومان و جنگل کاری با بذر در منطقه سرکان در سطح ۱۰۶ هکتار و هزینه کرد ۵۴ میلیون تومان است.

برچسب‌ها تویسرکان منابع طبیعی و آبخیزداری همدان زندانیان جرائم غیرعمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تویسرکان منابع طبیعی و آبخیزداری همدان زندانیان جرائم غیرعمد تویسرکان منابع طبیعی و آبخیزداری همدان زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری به عمل آید.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۲ میلیارد ریالی در لنگرود
  • رفع تصرف اراضی ملی در لنگرود
  • الحاق ۴۰۰ هکتار زمین به محدوده گناباد
  • کشف محموله چوب تاغ قاچاق در سمنان
  •  آببندان ها، سرمایه‌ای سنتی برای عبور از بحران خشکسالی مازندران    
  • رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان بابل