Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ امیر سرتیپ حاتمی با حضور در بیمارستان محل بستری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید از حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی  عیادت و سلامتی و بهبود کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی از چند روز قبل به دلیل التهاب در رگ‌های نزدیک گوش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر سرتیپ حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با همسران و فرزندان شهدا در شهرستان دشتی از توابع خورموج گفت: توفیقی است در سفر مجدد به استان بوشهر این بار در محضر همسران و فرزندان عزیز شهدا هستیم.

وی ادامه داد: خداوند رحمان انسان را در بستر زمین خلق کرد و زمین را پرورشگاه انسان قرار داد برای رسیدن به سعادت و این هم بر اساس عهدی است که ابتدا از انسان گرفته می‌شود و بعد به زمین فرستاده می‌شود و اگر انسان بتواند از تعلقات دنیوی عبور کند و بر عهد و پیمان خود به خداوند وفادار بماند آن وقت سربلند از این پرورشگاه زمین به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

قاضی زاده هاشمی افزود: در این بین خداوند یکسری شاگرد نابغه دارد که اینها آنقدر باهوش و استعداد هستند و آنقدر سریع طی طریق می‌کنند که بلافاصله نمره ممتاز می‌گیرند و خداوند چون می‌خواهد آنها الگو شوند از چهره شأن رونمایی می‌کند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: خداوند می‌خواهد که بشر بداند چه الگویی برای ادامه مسیر زندگی داشته باشد، برای همین شهدا را الگو قرار داد، اینگونه دیگران نمی‌توانند بگویند که شهادت برای زمان معصومین (ع) بوده و زمانه تغییر کرده است. خداوند از هر شغل و منصبی و در هر عصر و زمانی انتخاب می‌کند از بین انسان‌های نابغه‌ای که جانشان را با خدا معامله کردند و به راستی که بهترین الگو برای انسان در مسیر «الله» هستند.

وی ادامه داد: خدا با ما و شهدایی که با ما می‌زیسته‌اند احتجاج می‌کند و ما نمی‌توانیم بهانه بیاوریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: نکته مهم در مورد شهدا این است که باید بدانیم پشت سر چنین فرزندان نابغه و درس خوانی چه مادر و چه همسری بوده که منجر به شکوفا شدن نبوغ آنها شده است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت آقا که می‌فرمایند؛ اگر شهادت قله است دامنه‌اش پدر و مادر شهید است تصریح کرد: در مجاهدتی که شهید کرده و توانسته است به این عالم پشت کند و به قله برسد، در بستر تربیت این پدر و مادر و پشتیبانی این همسران به نتیجه رسیده است و البته که اینها در مقام شهید شریک‌اند.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر نقش زنان در مسیر شهادت افزود: زنان شجاع و فرهیخته این سرزمین که همچنان در مکتب زینبی و فاطمی ایستاده‌اند، در طول تاریخ پر است.

معاون رئیس جمهور مطرح کرد: اگر استان بوشهر استان غیور مردان است این مهم در بستر غیور زنان بوشهری، دشتی، تنگستانی و جای جای این استان بزرگ اتفاق افتاده است

وی افزود: جای سپاس و شکر دارد برای حضور چنین غیور زنانی در کشور و بنده وظیفه خود می‌دانم به عنوان کمترین خادم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران از این عظمت تشکر کنم و اینکه این غیور زنان همچنان پرچمدار شهدا هستند و ما هم امیدواریم در قبال شأن وظایفمان را به خوبی انجام دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش دولت و مجلس در اعطای اعتبارات به بنیاد شهید بیان کرد: در این دو سال اعتبارات ما چندین برابر شده و این توجه ویژه دولت آیت الله رئیسی به خانواده شهداست.

قاضی زاده هاشمی در پایان از خانواده شهدا و ایثارگران خواست که دعا کنند تا مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بتوانند خادمان بهتری برای خدمتگزاری باشند.

کد خبر 6082281

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی