Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیا تایمز، مراسم هفتاد وی کمین جشن سالگرد روز جمهوری هند صبح امروز یکشنبه با حضور شخصیت‌هایی همچون «رام نات کویند»، رئیس جمهوری، «نارندرا مودی» نخست وزیر هند، برگزار شد.

«ژائیر بولسونارو» رئیس جمهوری برزیل نیز در این مراسم شرکت کرده بود.

علاوه بر این افراد بسیاری از رهبران سیاسی، فرماندهان نیروهای سه گانه، اعضای کابینه دولت و دیپلمات‌های خارجی مقیم دهلی، رژه دسته‌های نظامی، شبه نظامی و فرهنگی هند را در یک مسیر هشت کیلومتری مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارندرا مودی نخست وزیر هند، مراسم روز جمهوری این کشور را با ادای احترام به سربازان هندی کشته شده در طول جنگ‌های مختلف آغاز کرد.

در رژه امسال برای اولین بار سلاح‌های ضد ماهواره، بالگردهای جدید چینوک و آپاچی به نمایش گذاشته شده‌اند.

در مراسم هفتاد و یکمین سالگرد جمهوری هند، هواپیماهای ترابری سنگین سی -۱۳۰ هرکولس و جنگنده‌های نیروی هوایی هند بر فراز شرکت کنندگان در این مراسم پرواز کردند.

کد خبر 4835272 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: هندوستان نارندرا مودی روز جمهوری هند ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه لبنان روسیه ترکیه فلسطین برجام مایک پمپئو انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا: با اعزام نیروی ناتو به اوکراین مخالفیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد دولت رم با ایده اعزام نظامی به ناتو مخالف است.

«جورجیا ملونی» نخست وزیر ایتالیا روز پنج شنبه اعلام کرد که با اعزام نیروی نظامی ناتو به اوکراین مخالف است.

نخست وزیر ایتالیا گفت که شخصاً به «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه درباره مخالفتش با اظهارات او درباره اعزام نیرو به اوکراین گفته است.

ملونی افزود: من با اظهارات ماکرون موافق نبودم، این را به او گفتم. من با آنها مخالفم.

پیش از این، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کامل آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا نیز پیشتر گفته بود که شکست اوکراین در درگیری کنونی، یک درگیری نظامی مستقیم بین سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و روسیه را منجر خواهد شد.

کد خبر 6064362

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گردان‌های قسام از سلاح جدید ایرانی خود رونمایی کرد
  • گردان های قسام از سلاح جدید ایرانی خود رونمایی کرد + فیلم
  • پرتاب ماهواره‌های جدید «استارلینک» به تعویق افتاد
  • ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • روایت ناطق نوری از دیدار با رئیس جمهور اوکراین؛ ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • ایتالیا: با اعزام نیروی ناتو به اوکراین مخالفیم
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است