Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر پیشین منچسترسیتی، در لیگ آلمان به ستاره‌ای پر فروغ تبدیل شده است. 

طرفداری- توماس مولر از بایرن مونیخ، به ستایش از توانایی‌های انفرادی جیدون سانچو پرداخته است.

به گزارش سایت گل، 14 گل و 15 پاس گل در 26 بازی فصل جاری، سانچو را به پر بارترین دوران‌ حرفه‌ای خود رسانده است. مولر که تحت تاثیر توانایی‌های وینگر 19 ساله بروسیا دورتموند قرار گرفته است، گفت:

جیدون سانچو عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تکیه بر تکنیک، سرعت و قدرت دریبلینگ حود، موقعیت‌های خطرناکی می‌سازد. دریبل‌زن‌های مشابه دیگری در بوندسلیگا هستند ولی آن‌ها از این قدرت تصمیم گیری فوق العاده برخوردار نیستند. 

البته در این فصل همه چیز به همین خوبی برای سانچو پیش نرفته است. او مدتی به دلیل بی نظمی خود از سوی لوسین فاوره جریمه شد و همین شایعه بازگشت سانچو به انگلیس را تقویت کرد؛ اتفاقی که تا کنون رخ نداده است و به نظر حداقل تا تابستان آینده هم رخ نخواهد داد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ توخل و مولر به ادعای عجیب هامان

به گزارش "ورزش سه"، بار دیگر جرقه‌ای بین بایرن مونیخ و دیدی هامان زده شد. پس از تعویض کینگزلی کومان در بازی امروز بایرن مونیخ، بازیکن سابق باواریایی‌ها و کارشناس اسکای ابراز نگرانی کرد.

هامان گفت: «چیزی درست نیست. آنها یا خیلی زیاد تمرین می‌کنند یا خیلی کم. احساس من این است که آنها به اندازه کافی تمرین نمی‌کنند. من این را شنیده‌ام.»

توخل به اتهامات هامان واکنش نشان داد

طولی نکشید که طرف دیگر ماجرا در مورد این اتهام اظهار نظر کرد. در پاسخ به سوالی درباره اظهارات هامان، توخل گفت: «من نمی‌توانم به آن پاسخ بدهم.» او سپس با طعنه زیادی اضافه کرد: «اما البته دیدی همه چیز را می‌داند.»

در نهایت، دیتر نیکل، سخنگوی مطبوعاتی باواریا نیز مجبور به مداخله شد. او هشدار داد: «شاید بتوانیم از پاسخگویی فوری به اظهارات خارج از باشگاه دور شویم.»

توماس مولر هم در مصاحبه‌ای پاسخ هامان را داد. او گفت: «اگر از کلمه «ممکن است» استفاده کنید، می‌توانید هر چیزی را بگویید و همیشه درست است.» سپس خبرنگار پرسید: «پس آیا فکر می‌کنید به دلیل کمبود تمرین است؟» مولر پاسخ داد: «ممکن است هر چیزی باشد.»

دیگر خبرها

  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • ایران اسلامی به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی سياسی در جهان ورود می‌کند
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه و جهان ورود خواهد کرد
  • برونو فرناندز با این هم تیمی‌ها دیوانه شده است!
  • پاسخ توخل و مولر به ادعای عجیب هامان
  • نیمه نامرئی فناوری؛ آیا هوش مصنوعی قدرت تفکر را از انسان می‌گیرد؟
  • لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!
  • گل توماس مولر به کلن (بایرن مونیخ 2-0 کلن)