Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:38:09 GMT

امیرحسین صدیق در کتونی زرنگی + عکس جدید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۰۷۳

امیرحسین صدیق در کتونی زرنگی + عکس جدید

در روزهای پایانی سریال "کتونی‌زرنگی"، نقش‌آفرینی امیرحسین صدیق شروع شد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با آخرین روزهای تصویربرداری سریال "کتونی زرنگی" به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، امیرحسین صدیق در نقش مأمور امنیتی جلوی دوربین این سریال رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ساخت موسیقی و جلوه‌های ویژه این سریال به ترتیب توسط فؤاد سمیعی و حسن نجفی جلو می‌رود تا به زودی از نیمه بهمن‌ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی، با حضور محمود جعفری و امیرحسین صدیق، با هنرمندی برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی در "کتونی زرنگی" ایفای نقش می‌کنند.

نگاهی به چند سریال تلویزیونی|از جولان یک سلبریتی زیرزمینی در "زیر همکف" تا شباهت "از سرنوشت" به "بچه‌مهندس"

در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی‌ آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه… ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالأخره می‌پرم!»

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سه رسانه ملی تلویزیون شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد

به گزارش «تابناک» به نقل از بهمن نیوز خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین تا ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت یا اتمام ظرفیت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند.  بهمن موتور در این طرح فروش ون‌ اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد. قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است.

قیمت اینرودز ۱۴۰۳

برخی مشخصات فنی ون‌ اینرودز

ون‌باری اینرودز از یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱۴۹۹cc و گیربکس پنج دنده بهره می‌برد. فضای بار این خودرو ۲۶۲۰*۱۴۷۵*۱۲۷۰ میلی‌متر است. اینرودز از فرمان برقی و فناوری کنترل پایداری الکتریکی ESC و کنترل حرکت در سربالایی HAC و کنترل کشش TCS و نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها TPMS و… استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ بهمن چهار محال و بختیاری
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم
  • از اظهارات دارا حیایی درباره پدرش تا پخش یک سریال جدید
  • پیوست فرهنگی شعار سال در روزهای آینده ابلاغ می‌شود
  • تکلیف سریال رضا شفیعی‌جم روشن شد