Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@08:44:14 GMT

عمه کیم جونگ اون در ملاء عام ظاهر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۱۰۲

عمه کیم جونگ اون در ملاء عام ظاهر شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

کیم کیونگ-هویی، عمه بانفوذ رهبر کره شمالی به مناسبت جشن‌هایی که در پیونگ یانگ برای سال نو چینی برگزار می‌شود، در ملاء عام ظاهر شد.

به گزارش مشرق، مطبوعات رسمی کره شمالی یکشنبه گزارش دادند کیم کیونگ-هویی، عمه بانفوذ کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، برای نخستین بار در چند سال گذشته، به مناسبت جشن‌هایی که در پیونگ یانگ برای سال نو چینی برگزار می‌شود، در ملاء عام ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که دختر کیم ایل سونگ، پایه گذار جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی) است، در نخستین سال‌های حکومت کیم جونگ اون در رأس این رژیم موروثی نقش مهمی ایفا کرده بود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

کیم کیونگ هویی از سال ۲۰۱۳ پس از آنکه کیم جونگ اون دستور اعدام جانگ سونگ-تائک شوهرش را صادر کرد، در ملاءعام ظاهر نشده بود.


جانگ سونگ-تائک در حالی که دومین شخصیت قدرتمند رژیم کره شمالی و راهنمای فرد شماره یک کره شمالی به شمار می‌رفت، به ناگهان به «خیانت» متهم و اعدام شد.


مطبوعات رسمی کره شمالی یکشنبه تصاویری منتشر کردند که کیم کیونگ-هویی را نشسته کنار کیم جونگ اون در حال تماشای نمایشی به مناسبت سال نو قمری نشان می‌دهد.


سردبیر «ان کی نیوز»، سازمانی مستقر در سئول که بر کره شمالی نظارت می‌کند، اعلام کرد: «بسیاری از ناظران کره شمالی گمان می‌کردند که کیم کیونگ-هویی پس از مرگ شوهرش، تبعید یا حتی کشته شده است. براین اساس ظاهر شدن او در ملاء عام کنار فرد شماره یک حکومت، پس از حدود شش سال، قطعا تعجب برانگیز است.»


اولیور هاتم افزود: این ظاهر شدن کنار کیم جونگ اون نشان می‌دهد که عمه کیم جونگ اون موضع بانفوذ پشت پرده خود را حفظ کرده یا بازیافته است.


وی خاطرنشان کرد مطبوعات رسمی کره شمالی کیم کیونگ هویی را رده سوم فهرست شخصیت‌های حاضر در جشن‌های سال نو در پیونگ یانگ قرار دادند.


وی افزود: او ممکن است نقش بالقوه مهم و جدید مشاوره به کیم جونگ اون در مسائل اقتصادی یا سیاسی را گرفته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا پیونگ یانگ کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخوردبا روزه خواری در ملاء عام/حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا کریمی ظهر پنجشنبه در نشست با ضابطین دستگاه قضائی استان کرمانشاه، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، اظهار کرد: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند.

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است را رعایت کنند، در غیر این ‌صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

دادستان کرمانشاه به حرمت شکنی برخی از اغذیه فروشی‌ها سیار در سطح شهر در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: در این رابطه با مشاهده این اغذیه فروشی‌ها که ساندویچ گرم مانند فلافل پخت می‌کنند، خودرو آنها توقیف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل و نقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه داری اقدام کنند.

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزده فروردین با شهادت حضرت علی (ع) شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در این ایام از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی- مذهبی، آموزش‌های قرآنی، تعالیم دینی و… در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

کد خبر 6064286

دیگر خبرها

  • بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳ کیست؟
  • برخوردبا روزه خواری در ملاء عام/حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌شود 
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد می‌شود
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • (تصاویر) عکس‌هایی زیبا از جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست