Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@15:37:42 GMT

امیدوارم شاهد رشد و توسعه روابط ایران و هند باشیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۱۱۱

امیدوارم شاهد رشد و توسعه روابط ایران و هند باشیم

رئیس‌جمهور در پیامی به رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر هند خواستار افزایش روابط دو جانبه ایران و هند در تمام عرصه‌ها شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسن روحانی، رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به «رام نات کوویند» و «نارندرا مودی» رئیس جمهور و نخست‌وزیر هند، ضمن تبریک فرا رسیدن روز جمهوری هند، ابراز امیدواری کرد که با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه موجود، مناسبات و همکاری‌های تهران–دهلی‌نو در تمامی زمینه‌ها و در راستای منافع دو ملت، بیش از پیش ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در این پیام‌های تبریک افزوده است: امیدوارم با توجه به اشتراکات وسیع فرهنگی، تاریخی و سوابق دیرینه همکاری‌ها، شاهد رشد و توسعه روابط فی مابین در تمامی عرصه‌ها باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه «جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هند با دارا بودن فرهنگ و تمدن‌های کهن در قاره آسیا، دوران طلایی از روابط دوجانبه را پشت سر گذاشته‌اند»، برای مردم هند بهروزی و شادکامی آرزو کرده است.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور نخست وزیر هند نارندا مودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به پیام تبریک رهبر انقلاب برای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی گفت: این پیام دلگرم‌کننده بود و نشان داد که رهبری توجه ویژه‌ای به ورزش دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا دبیر با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا اظهار کرد: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد. به مردم هم تبریک می‌گویم امیدوارم فرزندانشان را دعا کنند تا گوش‌شکسته‌ها هم در مسابقات آتی و هم در المپیک موفق باشند.

وی افزود: از ریاست محترم جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تشکر می‌کنم که قهرمانی فرزندان ایران را تبریک گفتند. این پیام‌ها نشان دهنده توجه ویژه مسوولان به ورزش است. وزیر امور خارجه نیز با وجود مشغله این روزها همواره توجه ویژه‌ای به کشتی دارد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اهمیت ورزش در نگاه رهبر انقلاب اظهار داشت: سال گذشته و در حالی که تیم‌ها پایه ما قهرمان شد معظم‌له پیام تبریک فرستادند. از این بابت باید از رهبر انقلاب ممنون باشیم که دارند ورزش را می‌بینند. امیدوارم دعای معظم‌له بدرقه راه ورزشکاران باشد.

وی در خصوص نتایج تیم کشتی ایران در بیشکک گفت: سختی‌های زیادی برای اعزام این ورزشکاران کشیده شد. تیم‌های ما با ۵۰ درصد توان رفتند و نتایج خوبی گرفتند. همچنین نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی نیز برای کسب سهمیه‌های باقی مانده به قرقیزستان اعزام شدند.

دبیر در خصوص حضور خود در بیشکک عنوان کرد: قرار است من نیز به قرقیزستان بروم، اما به خاطر مسائل ناشی از سیل تاکنون چند بار بلیط من کنسل شده است. تمام تلاشم این است تا به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به محل برگزاری مسابقات گزینشی برویم. قرار است یک جلسه مهم بین وزیر ورزش با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شود. امیدوارم خروجی آن جلسه به نفع ورزش اول کشور باشد.

منبع: ایرنا کد خبر 745497

دیگر خبرها

  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است
  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین
  • آمریکا: نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم