Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس برنامه سوم شهر تهران شهرداری در ارسال لایحه اساس‌نامه صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی به شورا تأخیری چهار ماهه داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سید آرش حسینی میلانی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با لزوم حل مشکل کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی از محل منابع طرح ترافیک به‌عنوان یکی از سیاست‌های راهبردی مصوب شورای شهر تهران، اظهار کرد: ایجاد صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی  از جمله احکامی بود که در برنامه سوم شهر تهران به تصویب رسید و شهرداری تهران موظف بوده در سال اول برنامه در 6 ماه، اساس‌نامه تشکیل آن را جهت تأیید به شورای شهر ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: شهرداری تهران در ارسال لایحه اساس‌نامه صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی تأخیری چهار ماهه داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در این خصوص به شهرداری تهران تذکر می‌دهم تا  لایحه اساس‌نامه صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی به فوریت در دستور کار قرار داده و در مدت یک‌ماه آن را به شورا ارسال کند.

انتهای پیام/4105/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: توسعه حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم از ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌هایشان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است دعوت می‌کند سه نسخه از کتاب‌های خود را تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. ذکر این نکته ضروری است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در پانصد کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعۀ آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است.

نشانی برای ارسال کتاب‌ : تهران - صندوق پستی ۵۵۵-۱۹۶۱۵

پست الکترونیک: mehreganprize@gmail.com

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896501

دیگر خبرها

  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید