Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورتی که مائوریسیو پوچتینو تا پایان فصل به دوران مربیگری برگردد، تاتنهام ۱۰ میلیون پوند غرامت دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، تاتنهام در این فصل با هدایت مائوریسیو پوچتینو خوب عمل نکرد و این تیم در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این نتایج ضعیف سبب شد که سران تیم تاتنهام به دنبال جذب ژوزه مورینیو برای جانشینی این مربی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که این مربی از تاتنهام رفته است، تیم‌های زیادی خواهان حضور او بودند. از زمانی که در ماه نوامبر توسط تاتنهام اخراج شد، این مربی آرژانتینی با زمزمه‌های هدایت منچستر یونایتد، منچسترسیتی، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ روبه‌رو شده است. 

پوچتینو وقتی در مورد حرکت بعدی حرفه‌ای خود در اوایل این ماه سوال شد به شوخی گفت که این سوال را درک نکرده است و عنوان کرد در حالی که از اوقات فراغت با خانواده لذت می‌برد، هنوز گزینه‌های خود را بررسی نکرده است.

در صورتی که این مربی تا پایان فصل به دوران مربیگری برگردد، تاتنهام ۱۰ میلیون پوند غرامت دریافت خواهد کرد. ولی در صورتی که تا پایان فصل این اتفاق رخ ندهد و در تابستان پوچتینو به سراغ تیم بعدی خود برود، این پول نصیب تاتنهام نخواهد شد. 

در حال حاضر از منچستریونایتد به عنوان جدی‌ترین گزینه این مربی یاد شده است و اوله گنار سولسشایر با انتقادات زیادی روبه‌رو شده است و صحبت از اخراج این مربی به میان آمده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مائوریتسیو پوچتینو تیم فوتبال تاتنهام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!

قربان بردیف احتمالا سرمربی بعدی تراکتور است.

طرفداری | احتمالا ستاره‌های سرخپوش بار دیگر زیر نظر مربی ترکمن به میدان می‌روند.

زنوزی بار دیگر به سراغ گزینه نوستالژیک خود رفت. قربان بردیف پس از تجربه ناموفق در روسیه، احتمالا و طبق ادعای برخی رسانه ها بار دیگر هدایت تراکتور را بر عهده خواهد گرفت.

تراکتوری ها در دیداری حساس به مصاف نساجی می‌روند و پس از آن شاهد حضور سرمربی جدید خود خواهند بود.

آلوز و واگنین از بازگشت مربی سابق خود ابراز رضایت کردند. آیا بردیف طلسم نایب قهرمانی تراکتور را خواهد شکست؟

هواداران تراکتور منتظر روزهای درخشان با بردیف هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت