Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:32:37 GMT

۲۵ درصد آزمون‌های پیام نور الکترونیکی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۳۵۹

۲۵ درصد آزمون‌های پیام نور الکترونیکی برگزار شد

محمدرضا زمانی امروز یکشنبه در جشنواره ملی آموزش محیط زیست در دانشگاه پیام نور اظهار داشت: مسئله محیط زیست یکی از دغدغه های مهم جهانی است.  هر چه علم پیشرفت می کند، لزوم پرداختن به مسائل مختلف محیط زیستی بیشتر نمایان می شود.
به گفته رییس دانشگاه پیام نور، در دهه های گذشته فعالیت های صنعتی به گونه ای بوده که باید پیوست محیط زیستی داشته باشند؛ چرا که محیط زیست نقش مهمی در سلامت انسان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمانی خاطر نشان کرد: در دهه گذشته همه شرکت ها مسائل مربوط به محیط زیست را در اولویت قرار داده اند؛ بطور مثال در همه دنیا  سوخت های فسیلی را با سوخت های نو و تجدید پذیر جبران می کنند.
وی با اشاره به اینکه محیط زیست در تمام مراحل زندگی بشر نقش مهمی دارد، عنوان کرد: دانشگاه پیام نور  برنامه آموزش همگانی و آموزش خاص را در دستو کار خود قرار داده است.
رییس دانشگاه پیام نور یادآور شد: برند دانشگاه  آموزش الکترونیکی و تولید محتوا است. از این رو در این سال ها تلاش کرده در تمام مسائل آموزشی و اداری کاغذ کمتری مصرف کند.
زمانی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استفاده از کاغذ مصنوعی از جنس پلیمر را را برای کتاب ها به کار گرفته که هم به نوعی صرفه جویی است و هم کیفیت چاپ کتاب  را بالا می‌برد.
وی به صرفه جویی کاغذ در امور اداری دانشگاه اشاره کرد و گفت: همچنین در دانشگاه در حوزه درخواست ها و امور اداری نیز تلاش شده در سال های اخیر تمام فرآیندها الکترونیکی باشد.
رییس دانشگاه  پیام نور با بیان اینکه دانشگاه در مسیر صرفه جویی مصرف کاغذ الکترونیکی پیش می رود، گفت: دانشگاه برای صرفه جویی ها در مصرف کاغذ و انرژی تلاش می کند. همچنین دانشگاه پیام نور در مسیر مدیریت سبز پیش می رود تا از تخریب محیط زیست جلوگیری شود.

برچسب‌ها دانشگاه پیام نور محمدرضا زمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور محمدرضا زمانی دانشگاه پیام نور محمدرضا زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو در دوره‌های ۲۲۰ تا ۲۳۱ به روش الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آن دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو هستند، می‌توانند در زمان مقرر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

جزئیات و تقویم برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره­‌های ۲۲۰ تا ۲۳۱ در سال ۱۴۰۳ براساس تصویر زیر است:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • اسماعیلی : حداقل امتیاز یک و یک دهم برای معلمان خرید خدمات در نظر گرفته خواهد شد/ آزمون داخلی برای جذب معلمان خرید خدمت برگزار خواهد شد+ فیلم
  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳