Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک رسانه بلژیکی خبر داد که دروازه بان تیم ملی ایران و عضو باشگاه پرسپولیس جانشین گلر ترکیه ای آنتورپ می شود.
به گزارش آریا، سایت «nieuwsblad» بلژیک امروز خبر داد که باشگاه خنک از جذب علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران و عضو باشگاه پرسپولیس منصرف شده است و مذاکرات طرفین به بن بست رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انتقال بیرانوند به بلژیک منتفی نیست چون این گلر از سوی باشگاه رویال آنتورپ نیز پیشنهاد دارد و توافقات لازم با این باشگاه را انجام داده است. قرارداد گلر ایرانی با آنتورپ 3 ساله خواهد بود. گلر اصلی آنتورپ اکنون سنان بولات، گلر ترکیه ای 30 ساله است. بیرانوند جانشین این گلر ترک خواهد شد. گلر دوم این تیم 20 سال دارد و باشگاه در آینده روی او برنامه دارد.
انصاری فرد مدیرعامل باشگاه تهرانی صراحتا از ماندن بیرانوند تا پایان فصل خبر داد و گفت این بازیکن تابستان آتی راهی اروپا می شود. در این بین اما رسانه های بلژیک به عنوان مقصد آتی مرد شماره یک ایران ادعاهای جالبی را مطرح کرده و از سفر این بازیکن در زمستان به ژوپیرلیگ خبر دادند. سایتlalibre   در گزارشی علاوه بر این که مقصد جدیدی برای بیرانوند مطرح کرد از احتمال همکاری دوباره این گلر ایرانی با سرمربی سابق تیم ملی خبر داد که می تواند اتفاق جالبی باشد. سایتlalibre  بلژیک نوشت:« علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران و عضو باشگاه پرسپولیس در راه تیم رویال آنتورپ است. گفته می شود بیرانوند احتمال دارد در آنتورپ به همراه مربی سابقش مارک ویلموتس کار کند. گویا سرمربی سابق تیم ملی بلژیک که برای چند ماهی روی نیمکت ایران حضور داشت در تماس با بیرانوند به او اعلام کرده که بزودی در تیم آنتورپ او را خواهد دید». پیش از این تمامی اخبار و گمانه زنی ها از احتمال حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه خنک حکایت داشت اما حالا رویال آنتورپ هم به فهرست مقاصد احتمالی گلر تیم ملی ایران اضافه شده است، باشگاهی که از مارک ویلموتس به عنوان گزینه بعدی هدایت آن نام برده می شود.
به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند و مارک ویلموتس در تیم آنتورپ بلژیک با هم کار خواهند کرد. به نقل از سایت dhnet بلژیک، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی مورد توجه چند تیم بلژیکی قرار دارد و فصل آینده احتمالا در تیم آنتورپ بازی خواهد کرد. بیرانوند البته پیشنهادهایی از چند تیم دیگر دارد ولی به عنوان اولین تجربه اروپایی خود احتمالا به تیم آنتورپ خواهد رفت. او در این تیم احتمالا شاگرد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.
این سایت بلژیکی نوشته است که "احتمال می‌رود ویلموتس با بیرانوند در ارتباط بوده و به او گفته است که در تیم آنتورپ با همدیگر دیدار خواهند کرد". بر اساس توافق انجام‌شده میان بیرانوند و دو باشگاه پرسپولیس و آنتورپ، این دروازه‌بان آخر فصل با قراردادی سه‌ساله راهی بلژیک می‌شود. بیرانوند که سابقه بازی در نفت تهران را نیز در کارنامه خود دارد، در جام جهانی روسیه و جام ملت های آسیا امارات درون دروازه تیم ملی ایران قرار گرفت.
دیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از علیرضا بیرانوند ممنون هستیم که در این شرایط، تیم را ترک نکرد و به پیشنهادهای طلایی و کلان پشت پا زد. به او مبلغ قابل توجهی را پیشنهاد دادند ولی به خاطر پرسپولیس، هواداران، دینی که نسبت به یحیی داشت، دست به این کار نزد و نیم‌ فصل نرفت. من از طرف باشگاه و هواداران از او ممنوع هستم. بیرانوند تعصب و وفاداری را معنا کرد .پرسپولیس، همیشه مهد بازیکنان با تعصب و وفادار بوده و هست. من به او درود می‌فرستم که دریافت درآمدی قابل توجه را به تاخیر انداخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیرانوند ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی امشب در دومین بازی نوروزی خود که در مرحله انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود، مهمان ترکمنستان است. دیداری که شاید روی کاغذ برای تیم ملی سخت نباشد ولی به طور حتم قلعه‌نویی از همه ستاره‌های خود در این دیدار استفاده خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس و تیم ملی در بازی قبلی مقابل ترکمنستان موفق شد کلین‌شیت کرده و آمار خوب خودش در تیم ملی را بهتر کند.

بیرانوند در مجموع ۲۸ بازی در بازی‌های انتخابی جام جهانی درون دروازه تیم ملی انجام داده که در ۲۱ بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شد. بیرانوند در این بازی‌ها تنها ۱۰ گل دریافت کرده و امشب می‌تواند دوباره با ثبت یک کلین‌شیت دیگر، آمار بهتری از خود ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • حکایت عارف و نماز شاگرد به روایت محمد اصفهانی (فیلم)