Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاهها اعلام کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت علی طهماسبی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 72 میلیون و 474 هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد به انضمام پرداخت یک میلیون و 579 هزار و 930 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(رای قطعی است)

*با توجه به شکایت احمد کعبیان پور از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت 460 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده به انضمام پرداخت 10 میلیون و 28 هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت علی نظری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 328 میلیون و 500 هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ 10 دی ماه 97 و مبلغ 220 میلیون ریال بابت پاداش مکتوب در قرارداد که جمعا به میزان مبلغ 548 میلیون و 500 هزار ریال به انضمام مبلغ 11 میلیون و 957 هزا رو 300 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت محمدحسین باباگلی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 40 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 22 میلیون و 672 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلومینیوم اراک کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 846664 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!