Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که شهرداری در ارسال لایحه اساسنامه صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی تاخیری چهار ماهه داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران با تشکر از پرسنل مدیریت خدمات شهری در برف‌روبی‌های اخیر و همکاری شهرداران مناطق ۱، ۳، ۹، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ در انتخابات هیات رئیسه شورایاری‌های مناطق، در تذکری به شهرداری تهران گفت: حل مشکل کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی (اعم از اتوبوس و مترو) از محل منابع طرح ترافیک یکی از سیاست‌های راهبردی مصوب شورای شهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: ایجاد صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی ذیل تبصره یکم ماده ۵۵ از جمله احکامی بود که در برنامه سوم شهر تهران به تصویب رسید و شهرداری تهران موظف بوده در سال اول برنامه طی شش ماه، اساسنامه تشکیل آن را جهت تایید به شورای شهر ارسال کند.

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه شهرداری تهران در ارسال لایحه اساسنامه صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی تاخیری چهار ماهه داشته است، تصریح کرد: به شهرداری تهران تذکر می‌دهم ارسال لایحه اساسنامه صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی را در دستور کار فوری قرار داده و حداکثر ظرف یک ماه لایحه مذکور را به شورای شهر ارسال کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران توسعه حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد

رئیس جمهور در نامه‌ای لایحه "اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین المللی مصوب ۱۳۶۵/۰۱/۲۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن" که به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور در جلسه ۱۸بهمن ۱۴۰۲ هیات وزیران به تصویب رسیده بود را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی مربوط به کار خدمه وسایل نقلیه شاغل در حمل و نقل جاده‌ای بین المللی (اِی‌ای تی آر)

همچنین رئیس جمهور "لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی مربوط به کار خدمه وسایل نقلیه شاغل در حمل و نقل جاده‌ای بین المللی (اِی‌ای تی آر) " که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، در جلسه ۹ اسفند ۱۴۰۲ هیات وزیران به تصویب رسیده است، برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان بین المللی علائم کمک ناوبری دریایی

لایحه "تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان بین المللی علائم کمک ناوبری دریایی" که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در جلسه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به تصویب هیات وزیران رسیده بود، برای انجام تشریفات قانونی توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ریشه‌های غنی تاریخی در حفط محیط زیست مورد توجه قرار گیرد
  • جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد
  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید
  • ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد
  • رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه قرق‌های شکار
  • حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان یزد الزامی است
  • هوای پاک حق هر شهروند یزدی