Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:14:27 GMT

برگزاری یکی از اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی در شیراز

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۷۹۰

برگزاری یکی از اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی در شیراز

بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در شیراز و رضایت همه از میزبانی این شهر، به نظر می‌رسد یک مرحله از اردوهای تیم ملی در راه المپیک در شیراز برگزار شود. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از روز دهم بهمن در خانه کشتی شهید صدرزاده آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات برتر جام تختی که روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در شیراز برگزار شد به همراه نفراتی که از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده بودند، به این اردو دعوت خواهند شد.

پیش از این شاگردان محمد بنا طی آبان و آذر ماه امسال دو مرحله اردو را برای حضور در جام جهانی 2019 تهران پشت سر گذاشتند که با لغو این رقابت‌ها، اردو نیز تا جام تختی تعطیل شد.

تیم ملی کشتی فرنگی باید طی دو مسابقه فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده سه سهمیه باقی مانده المپیک را به دست آورد تا با تیم کامل و شش نفره مرداد ماه روانه توکیو شود.

امید نوروزی قهرمان سابق جهان و المپیک که طی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در شیراز، دیدار و گفت‌وگوهایی با محمد بنا داشت، اعلام کرد که سرمربی تیم ملی فرنگی خواستار برگزاری یکی از مراحل اردوی تیم ملی در این شهر شده است.

پیش از این نیز عنوان شده بود برای افزایش روحیه کشتی گیران امکان انتقال اردوهای تیم ملی به شهرهای مختلف وجود دارد.

کنترل درجه 90 درصد داوران بین المللی کشتی ایران در کرمانشاه و شیراز/ نتیجه بررسی مجدد داوری کشتی نصیری اعلام می‌شودضیافت شام قهرمان المپیک برای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و کادرفنی در شیرازفروتن: در کشتی گرایی و کاویانی‌نژاد ضربه فنی اتفاق نیفتاد/ همه این حاشیه‌ها به خاطر عدم آشنایی با قوانین است



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل

اتحادیه جهانی کشتی در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای که پایان بخش آن رقابت‌های بیشکک بود، ایران را اولین تیمِ کامل حاضر در المپیک دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی قاره آسیا، آخرین مسابقه گزینشی قاره‌ای اتحادیه جهانی کشتی بود که طی روزهای 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در بیشکک برگزار شد.

تیم ملی فرنگی کشورمان که با دو نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، توانست هر دو سهمیه باقیمانده‌اش را در همین گزینشی گرفته و از حالا تمام تمرکزش روی المپیک باشد.

اتحادیه جهانی کشتی طی گزارشی در مورد مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا، اشاره‌ای نیز به کامل شدن تیم رنگرز برای المپیک داشته و نوشته است: ایران اولین تیمی است که هر شش سهمیه کشتی فرنگی بازی‌های المپیک پاریس را به دست آورد.

مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم سهمیه المپیک را در اولین گزینشی که مسابقات جهانی 2023 بلگراد بود به دست آوردند و امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلو نیز در دومین مسابقه کسب سهمیه که پیکارهای گزینشی آسیایی بود، موفق به ثبت این مهم شدند.

به این ترتیب کشتی فرنگی ایران که در دوره قبلی المپیک در وزن 87 کیلوگرم بدون سهمیه مانده بود، دیگر در مسابقات گزینشی جهانی شرکت نخواهد کرد.

مسابقات گزینشی جهانی آخرین رویداد کشتی برای کسب سهمیه است که دهه سوم اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار می‌شود و فینالیست‌ها همراه با نفر سوم حقیقی سهمیه المپیک خواهند گرفت.

رقابت‌های کشتی المپیک 15 تا 21 مرداد ماه امسال در فرانسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز