Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون مجاهداتی همچون شهید سلیمانی است، گفت: امروز ما هر چه داریم به برکت همین شهدای عزیز است. تاریخ انتشار: 10:45 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۳۶۱ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین  محمد محمدی گلپایگانی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن که در مصلای قدس آمل برگزا شد، به شهادت سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: خون پاک شهدایی همچون سپهبد شهید سلیمانی موجب تقویت انقلاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان این که شهید سلیمانی همواره آرزوی شهادت داشت، افزود: جایگاه شهید سلیمانی به گونه‌ای بود که رئیس جمهور مستکبر و جنایتکار آمریکا شخصاً دستور شهادت را صادر می‌کند.   حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان این که اخلاص یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخه‌های سپهبد سلیمانی بود، گفت: این شهید عزیز همواره در مسیر خدا و برای رضای خدا گام بر می‌داشت.   وی با اشاره به این که سپهید سلیمانی تحلیل و بررسی دقیقی از شرایط منطقه و کشور‌ها داشت، بیان داشت:  علیرغم این که او یک شخصیت نظامی بود، در عین حال یک دیپلمات برجسته بود.   رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که شهید سلیمانی از مرگ هیچ هراسی ندشت، گفت: این شهید بزرگوار با شجاعت تمام در برابر دشمنان می‌ایستاد.   وی در ادامه سخنان خود به تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که حضور میلیونی مردم در آن مراسم، حماسه عظیم دیگری خلق کرد، افزود: نام شهید سلیمانی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.   حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان این که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون مجاهداتی همچون شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت همین شهدای عزیز است.   رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین به سیلی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح کشورمان به برکت خون پاک شهداست.   بیشتر بخوانید: پاسخ یاوه‌گویی های ترامپ و دولتمردان پست آمریکایی و انگلیسی را در روز 22 بهمن خواهیم داد وی به حماسه ششم بهمن آمل هم اشاره کرد و با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از این حماسه مردم در وصیت نامه سیاسی الهی خود تکریم و تجلیل کردند، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی آمل با حماسه‌ای که خلق کردند توطئه دشمن را خنثی کردند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرجع تقلید حوزه علمیه رئیس دفتر مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت