Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید فیلم «تاک تیک» به کارگردانی هانس گونتر بوکینگ (hans-Günther Bücking) و تهیه‌کنندگی صدا و سیمای اتریش در شهر گراد به پایان رسید.

اخبار چهره ها - فیلمبرداری «تاک تیک» ابتدا در فرودگاه اتریش به مدت ۱۰ روز و پس از تعطیلات کریسمس به مدت یک ماه در شهر گراد و در لوکیشن زندان ادامه پیدا کرد.

موضوع این فیلم براساس یک داستان واقعی است که در سال ۱۹۸۵ در فرودگاه اتریش رخ داده است و یکی از رویدادهای مهم جهان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

« تاک تیک » محصول مشترک اتریش و آلمان است و علاوه بر انوشیروان محسنی، هارالد کراس نیتزر (Harald Krassnitzer) و ماریون میترهامر (Marion Mitterhammer) بازیگران سرشناس و بین‌المللی اتریش و آلمان در آن به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین در این فیلم از شخصیت‌های اصلی سریال «پلیس کبری» نیز استفاده شده است.

محسنی پیش از این در عرصه موسیقی و ورزش فعال بوده و چندی است به عرصه سینما هم وارد شده و نقش‌آفرینی کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تاک تیک سینما بازیگر ایرانی انوشیروان محسنی تاک تیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز عملیات حج عمره از امروز دوشنبه، سوم اردیبهشت پس از ۹ سال وقفه و اعزام ۵۰ درصد زائران خانه خدا از ترمینال سلام خبر داد.

سعید چلندری افزود: این عملیات از امروز سوم اردیبهشت با اعزام زائران خانه خدا از ترمینال سلام هم‌زمان با برگزاری مراسم بدرقه با حضور نواب نماینده ولی فقه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت و «عبدالله بن سعود العنزی» سفیر کشور عربستان در ایران و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری آغاز شد و عملیات رفت تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج‌هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۶۰ زائر از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند و درمجموع همین میزان نیز از ۱۰ فرودگاه دیگر به عمره مفرده مشرف می‌شوند.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: همه پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام می‌شود.

زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد

چلندری خاطرنشان‌کرد: اعزام زائران حج تمتع نیز از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ترمینال سلام به‌عنوان پایانه زیارتی با مساحت ۵۴ هزار مترمربع ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه خدمات به حجاج و زائران عتبات را در سطح بسیار خوب دارد.

در عملیات انتقال زائران حج عمره که از امروز آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت، روزانه ۵۰۰ زائر به سرزمین وحی عزیمت می‌کنند.

این عملیات با انجام روزانه ۲ پرواز حج عمره به مقصد فرودگاه مدینه آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.

عملیات اعزام زائران با انجام ۴۴ پرواز رفت‌وبرگشت از فرودگاه امام (ره) و فرودگاه‌های مشهد، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز به مدینه منوره انجام خواهد شد.

کد خبر 846230 برچسب‌ها حج خبر مهم امام خمینی حج - سازمان حج و زیارت عربستان ایران

دیگر خبرها

  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم
  • آغاز اعزام ایرانی ها به عمره پس از ۹ سال
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد