Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلزنی یوسیپ ایلیچیچ، ستاره آتالانتا از مرکز زمین و روی یک ضربه آزاد در جریان پیروزی 7-0 این تیم مقابل تورینو خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا دیشب موفق شد در سری آ تورینو را در زمین خود با نتیجه 7-0 در هم بکوبد. درخشان‌ترین ستاره این بازی یوسیپ ایلیچیچ از آتالانتا بود که هم موفق به هت‌تریک شد و هم از نزدیکی نقطه مرکزی زمین ضربه آزادی استثنایی را به گل تبدیل کرد تا خبرساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در جریان دیدار دو تیم آتالانتا و تورینیو که در خانه تورینو برگزار می‌شد تورینویی‌ها که بازی را 9 نفره به پایان بردند با شکست 7-0 مقابل حریف بدترین شکست خانگی تاریخ باشگاه را متحمل شدند.

 

 

یوسیپ ایلیچیچ، ستاره اسلونیایی آتالانتا اما ستاره درخشان این بازی بود که موفق به هت‌تریک شد. یکی از گلهای او ضربه آزادی استثنایی بود که از نزدیکی‌های نقطه مرکز زمین به سمت دروازه شلیک شد و وارد دروازه تورینو شد.

 

 

 

 

در دقیقه 53 بازی، یوسیپ ایلیچیچ متوجه شد دروازه‌بان تورینو سالواتوره سیریگو از خط دروازه جلو آمده. او بلافاصله  ضربه آزاد خود را از درون نیم‌دایره مرکزی زمین به سمت دروازه شلیک کرد و با عبور دادن توپ از بالای سر دروازه‌بان حریف موفق شد یک گل استثنایی به ثمر برساند.

 

 

 

 

تورینو آتالانتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تورینو آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام «آندریاس کریستنسن» آغاز شد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت.

البته این دیدار خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه ۲۶ بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تأیید نمی‌کنند.

داور بازی خطاب به گوندوغان: «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR: «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

داور بازی: «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR: «با یک ضربه کرنر کار را مجدداً آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کد خبر 6086745

دیگر خبرها

  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • گلر سپاهان، سد راه محمد عمری (عکس)
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد