Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی کریمی روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود با همکاری مرکز عملیات استان سمنان، در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد افیونی، در محورهای مواصلاتی شهرستان شاهرود مستقر شدند.

وی ادامه داد: در نیمه‌های شب، خودروی حامل موادمخدر شناسایی و به راننده آن دستور ایست داده شد که بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شد، ماموران پلیس پس از تعقیب و گریز و هدایت خودرو به منطقه‌ای بی خطر با شلیک به چرخ‌های آن راننده خودرو را مجبور به توقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بیان کرد: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی متهمان اصلی و صاحبان مواد مخدر ادامه دارد.

براساس آمار نیروی انتظامی هشت تن و ۹۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال ۹۸ تا پایان مهر  کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبارزه با موادمخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مبارزه با موادمخدر انتظامی مبارزه با موادمخدر انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس