Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا جهانگیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۹۰۲ نفر از این افراد شامل دانش آموزان، دانشجویان، خانه دار و غیره غیرکارجو بودند و ۵۶۳ نفر نیز از این افراد کارجو بوده اند که بیش از نیمی از این افراد مشغول به کار شده اند.

وی تصریح کرد: افراد متقاضی کار و مهارت برای اشتغال مطمئن و پایدار به مراکز آموزش فنی و حرفه ای رایگان و یا آموزشگاههای آزاد بخش خصوصی مراجعه کنند تا شرایط کار در بازار برای آنها تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمان با اشاره به مهارت آموزی چهار هزار و ۷۱۱ سرباز وظیفه در پادگان های استان اظهار داشت: آمادگی داریم مسابقات ملی مهارت ویژه نیروهای مسلح به میزبانی کرمان را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، ۴۱ دوره آموزش های فنی و حرفه ای در قالب ۲ هزار و ۴۵۷ نفر دوره در پادگان های آجا، ۱۱ دوره در قالب ۹۵۰ نفر دوره در پادگان های سپاه و ۲۹ دوره در قالب ۲ هزار و ۲۴ نفر دوره در پادگان های تحت امر ناجا در سراسر استان کرمان اجرا شده است.

جهانگیری تاکید کرد: اجرای طرح های آموزش فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی اقشار مختلف توسط واحدهای فنی و حرفه ای در دست اجرا است که نتایج بسیار خوبی در ارتقای مهارت افراد جویای کار داشته است.

وی بیان کرد: امیدواریم زمان بیشتری برای آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در طول هفته اختصاص یافته و به کارآموزی در محیط واقعی کار توجه بیشتری شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمان افزود: ۲ طرح با عناوین راه اندازی مرکز آموزش های بومی و محلی بخش راین از توابع کرمان و طرح تولیدان، توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان برتر کشوری و طرح های ارزنده ملی شناخته و از مجریان درون و برون سازمانی آنها طرح ها قدردانی شده است.

وی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای استان کرمان بر اساس نیاز بازار کار و برای تلفیق علم با مهارت ارائه می شود. تاکید کرد: از افراد جویای کار و متقاضی افزایش مهارت می خواهیم برای آینده بهتر به مهارت افزایی روی آورند.

جهانگیری تصریح کرد: واحدهای مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد بخش خصوصی در سراسر استان و شماره تلفن های ۳۲۱۱۰۲۵۱-۵ ۳۲۱۲۳۳۹۵ و وب سایت WWW.TVTO-KR.IR آماده ارائه اطلاعات بیشتر به علاقمندان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان کرمان بخش خصوصی دانش آموزان شماره تلفن فنی و حرفه ای قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري جاعلان مدراک در کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، رئيس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسايي و دستگيري باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پي گزارش يک نهاد دولتي مبني بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت های فنی و حرفه ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس در راستای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر و از مخفیگاه آنان ۱۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت های فنی و برخی تجهیزات رایانه ای را کشف کنند.

سرهنگ میرحبیبی بيان کرد:متهمان پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبا لغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی