Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از نمایندگان با سابقه مجالس ادوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار صدای ایران، درباره برخی پیشنهادات مبنی بر استعفای حسن روحانی از مسئولیت خود در دولت، اظهار داشت:من کاری به این ندارم که این جمله را چه کسانی می‌گویند. اصلاح‌طلبانم یا اصولگرایان فرقی ندارد اما استعفای روحانی کار خیلی خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روحانی باید استعفا کند چون ناموفق است.

توکلی در جواب به این سوال که برخی ها معتقدند با استعفای دولت کشور وارد کش و قوس‌های سیاسی می‌شود، گفت: نه من این اعتقاد را ندارم. هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس درباره وضعیت بودجه 99، نیز وضعیت بودجه را بسیار بد خواند و گفت: ب 10 الی 15 سال است که وضعیت بودجه اصلا خوب نیست.

وی تاکید کرد: من در همه سال هایی که در مجلس نهم بودم با کلیات بودجه مخالفت کردم.

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استعفا توکلی روحانی رئیس جمهور استعفا روحانی بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری از استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست هفتم اکتبر و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در صدد استعفا از مقام خود است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد رئیس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه استعفای خود را به سبب شکست هفتم اکتبر و پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در سوریه اعلام خواهد کرد.

این روزنامه اشاره کرد که این اولین استعفای یک مقام نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه خواهد بود.

کد خبر 6085219 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رسانه‌ عبری: کناره گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • رسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • دومینوی استعفا در رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به گوشه رینگ می‌برد
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد