Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست خبری خود با موضوع تشریح اقدامات انجام شده در خصوص بخشنامه تعارض منافع، اظهار کرد: حدود ۳ ماه پیش بهزیستی بخشنامه‌ای صادر کرد مبنی بر تعارض منافع مدیران بهزیستی که همزمان با پست مدیریتی ،یکی از مراکز را نیز به صورت خصوصی و دولتی اداره می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۴۰ هزار موسسه دولتی شامل مهدکودک، مراکز مشاوره، مراکز نگهداری شبانه معلولان و سالمندان، مراکز نگهداری بیماران روانی مزمن و مراکز روزانه احداث شده که این مراکز در گذشته حدود هزار و ۳۰۰ مرکز بودند.

قبادی دانا بیان کرد:براساس بخشنامه صادر شده تمام مدیران باید بین وظایف اجرایی و ادراه مرکز یکی را انتخاب کنند و همچنین برای مدیران و بستگان آن ها هیچ گونه مجوزی صادر نخواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود:در سازمان بهزیستی  ۲۷۲  نفر مسئولیت داشتند که از این  تعداد ۱۷۲ نفر انصراف دادند که شامل ۳ نفر مدیران کل استان، ۶ نفر معاون استانی، ۳۱ نفر رئیس اداره استان، ۲۶ نفر کارشناس مسئول، ۱۰۵ نفر کارشناس ناظر بودند و ۱۰۰ نفر نیز از سمت مدیریتی خود استعفا دادند که شامل دو نفر مدیرکل استان، ۸ معاون استان، ۱۲ نفر رئیس اداره استان ،۱۹ کارشناس مسئول و ۵۹ کارشناس ناظر بودند.

وی ادامه داد:این بخشانه منجر شد که درمدیریت سازمانی شفافیت ایجاد شود و رقابت خوبی بین موسسات دولتی و غیر دولتی ایجاد شده است.

درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بهزیستی شفافیت در مدیریت اخذ مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد. 

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!