Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@12:08:48 GMT

حناچی در یادواره شهدای دریان نو چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۴۴۳۰

حناچی در یادواره شهدای دریان نو چه گفت؟

به گزارش همشهری آنلاین، پیروز حناچی شهردار تهران در این مراسم با بیان اینکه امروز نه به عنوان شهردار تهران بلکه به عنوان یک شهروند در این مراسم حضور دارم، گفت: شهادت هنر مردان خداست و شهدا در دوران خودشان جنگیدن در راه خدا برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور را به‌عنوان بهترین انتخاب برگزیدند.

وی گفت: صبر خانواده‌های شهدا در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه زبانزد است، چراکه هر میزان ما تلاش کنیم هرگز نمی‌توانیم ذره‌ای از رنجی که این خانواده‌های عالی‌رتبه در فراق عزیزان‌شان تحمل می‌کنند، درک و جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران افزود: تمامی سختی‌های خدمت‌رسانی به شهروندان حتی برابر با ثانیه‌ای از سختی‌هایی که شما در فراق عزیزان‌تان متحمل شدید، نیست.

وی در ادامه به گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: این سردار بزرگ کشور برای مردم کار می‌کرد و مردم اعم از شیعه، سنی، مسیحی و غیرمسلمان نتیجه کار او را دیدند و امروز محبوبیت این شهید بزرگوار به خوبی اثبات شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تهران، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه نیز در ادامه این مراسم از نشست دورهمی ماهانه شهردار و مدیران منطقه با خانواده شهدا به عنوان دیگر برنامه‌های این منطقه نام برد است که در این نشست مطالبات خانواده‌های شهدا بررسی می‌شود.

کد خبر 480533 برچسب‌ها پیروز حناچی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد

به مناسبت میلادامام حسن مجتبی (ع) با همکاری بخشداری یزدان آباد و حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) یزدان آباد، اولین یادواره خانگی ۱۴۰۳ در منزل خانواده شهید محمدعلی مرادی از شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد برگزار شد‌.

اکبر ایزدی، بخشدار یزدان آباد ضمن تبریک عید نوروز و بهار قرآن به خانواده شهید گفت: بسیار خوشحال هستم که خداوند این توفیق را به من عنایت کرد تا امروز لحظاتی در خدمت شما خانواده‌ شهید باشم.

وی افزود: عظمت، استقلال و سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون خون عزیز شهدای این مرز و بوم است، آن هایی که جان خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور کرده اند.

ایزدی تصریح کرد: شهیدان زنده هستند، عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

وی ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای خانواده شهید مرادی گفت: توفیق حاصل شد که تک فرزند شما در راهی که هدفش؛ یعنی اسلام و شهید عزیز سردار دل ها بوده است، شهید شود.

سروان پاسدار سعیدی، فرمانده حوزه بسبج امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک عید نوروز، ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن مجتبی(ع) گفت: خانواده‌های ایثارگران و شهدا، سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند.

وی افزود: وقتی به محضر خانواده شهدا می‌روم و مدتی با آن ها صحبت می‌کنم از آن ها روحیه می‌گیرم.

سروان سعیدی با اشاره به اینکه شهید مرادی، زائر حاج قاسم بود که دشمن از زائرانش هم ترسید، بیان داست: به گفته مادر شهید مرادی، وی آرزویش شهید شدن و مثل سردار دل ها جنگیدن در راه اسلام بود. 

در پایان میهمانان سرخوان امام حسن مجتبی (ع) روزه خود را در منزل شهید مرادی افطار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی