Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@21:49:41 GMT

عابدینی و ماجرای انتقال مهدوی کیا

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۴۴۹۲

عابدینی و ماجرای انتقال مهدوی کیا

امیر عابدینی نسبت به مصاحبه دیروز علی فتح‌الله زاده که در آن مدعی شد مهدوی کیا پیش از حضور در پرسپولیس با استقلال قرارداد بسته بود، واکنش نشان داد که البته ساعتی بعد خود فتح‌الله زاده هم ادعایش را پس گرفت و گفت منظورش علی کریمی بوده است.

به گزارش شریان نیوز،روز گذشته علی فتح‌الله زاده در ادعایی عجیب اعلام کرد با مهدی مهدوی‌کیا پیش از پرسپولیس قرارداد داخلی بسته ولی او در نهایت به پرسپولیس رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح‌الله زاده البته خیلی زود حرفش را پس گرفت. امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس در دهه 70 هم در این باره گفت: مهدی هرگز با استقلال صحبتی نداشت و مستقیم از تیم بانک ملی راهی پرسپولیس شد.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز قرن غلبه حق علیه باطل است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امام (ره) فرمودند که اسراییل باید از بین برود و این وعده خدا است، البته فقط اسراییل از بین نمی‌رود، بلکه کسانی که اسراییل و پادگان ظلم آن را به وجود آوردند نیز از بین خواهند رفت.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کشوری به نام اسراییل بر روی نقشه جغرافیا وجود ندارد و این رژیم ساختگی را در نقشه جهان چسبانده‌اند که باید خیلی زود از روی آن برداشته شود، چون آن چیزی که وجود دارد فلسطینی‌ها هستند و اشغالگران باید به سطل آشغال بروند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: صهیونیست‌ها کسانی هستند که غیریهودی‌ها را کاره‌ای نمی‌دانند و فکر می‌کنند همه دنیا باید در خدمت آنها باشد، از این رو باید این حق را با تمام جدیت از آن گرفت.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه صهیونیست‌ها حتی به خدا نیز تهمت می‌زنند، تصریح کرد: این رژیم غاصب به غلط معتقد است که ما مسلط بر بندگان خدا هستیم، اما خداوند خلاف این را فرموده و قطعا سزای عملشان را خواهند گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: خدای متعال بین یهودیان و مسیحیان فرق قایل شده و فرموده که خطرناک‌ترین دشمنان اهل ایمان، یهودیان صهیونیستی هستند و کسانی که با اینها نیز همکاری می‌کنند نیز بدترین دشمنان شما خواهند بود.

وی به بخش دیگری از کلام قرآن در مورد صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: در میان اهل کتاب کسانی هستند که اگر طلا و نقره فراوانی به آن‌ها به امانت سپرده شود به تو برمی‌گردانند که همان مسیحی‌ها هستند، اما کسانی که اگر یک دینار به آن‌ها بسپاری به تو بر نگردانند یهودیان صهیونیست هستند که باید استوار و عزتمندانه و با قدرت بالای سر آن‌ها قرار بگیری تا سیلی محکم شما را حس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آن دست قدرتمندی که در نهایت سیلی محکم بر صیهونیست‌ها می‌نوازد کسانی هستند که دین دارند، به راستی عملیات وعده صادق، وعده قرآنی و رهبر معظم انقلاب بود که محقق شد، چون ایشان بار‌ها اعلام کردند که ما انتقام خواهیم گرفت و خیلی زود فرمان رهبر با دستان پر قدرت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح به اجرا درآمد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین اضافه کرد: روزنامه صهیونیستی هاآرتس بعد از حرکت وعده صادق نوشته که جای کتک نیرو‌های مسلح ایران تا سال‌ها درد دارد، ما باخته‌ایم، حقیقت را باید گفت و ما باید اعتراف کنیم که شکست خورده ایم و همچنین نوشت که باید در مقابل دستگاه تبلیغاتی نتانیاهو بایستیم چرا که جایگاه بین المللی ما زیر لگد انداخته و این نشان می‌دهد که در هر جای عالم علیه صهیونیست‌ها نفرت پراکنی شده است.

به گفته امام جمعه قزوین، دستاورد‌هایی مثل شکست هیبت دروغین آمریکا، رژیم صهیونسیتی و انگلیس، تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، افزایش اتحاد و انسجام ملی، وحدت و همدلی آحاد مردم، تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار مقابله با ظلم، افزایش محبت و احترام مسلمانان جهان به رهبر عظیم الشان انقلاب، افزایش محبت و همدلی همه ظلم ستیزان عالم به مردم ایران، سپاه پاسداران و بسیج مردمی، گرایش مردم جهان به اسلام، شادکردن دل‌های کودکان، زنان، آوارگان، مجروحان و بی خانمانان غزه و در آخر تشدید اختلافات داخلی بین سران رژیم صهیونسیتی از برکات عملیات وعده صادق است.

وی به مناسبت‌های مختلف در این ایام نیز اشاره کرد و گفت: بزرگداشت سعدی و روز شعر و نثر فارسی از مناسبت‌های پیش رو است که از جامعه دانشگاهی و دانش آموزی می‌خواهیم که رساله‌های دانشگاهی و همچنین انشا دانش آموزی آنها رنگ و بوی حماسه ضد صهیونیستی بگیرد و دانش آموزان در انشا نثر فارسی خود با ادبیات سعدی و فردوسی در باب وعده صادق و ایده‌های نظام جمهوری اسلامی در برچیده شدن رژیم صهیونسیتی قلم بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز انقلاب فرهنگی و روز زمین پاک از مناسبت‌های پیش رو است که البته زمین را زمانی پاک خواهیم دید که از شر خیانت، جنایت و نسل کشی و ظلم پاک باشد و چشمان ما به ظهور منجی عالم بشریت منور شود که بخشی از مقدمات آن با عملیات وعده صادق محقق شد.

وی به مناسبت‌های دیگری مثل سالروز شیخ بهایی و شهادت حمزه سیدالشهدا و شهید امیر سپهبد قرنی اشاره کرد و یاد آنها را گرامی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه اسراییل و غرب را شکست
  • امروز قرن غلبه حق علیه باطل است
  • ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس