Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ناهید خداکرمی درباره تحقیق و تفحص سه‌گانه شهرداری تهران اظهار کرد: یکی از مسایلی که وجود دارد درباره رساتجارت یا واگذاری املاک شهرداری تهران (در دوره پیشین مدیریت شهری) موارد روشن است و گزارشات چند صد صفحه‌ای سازمان بازرسی کل کشور نیز وجود دارد که محرمانه‌ است و من نمی‌دانم چرا باید محرمانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری و شورای شهر نیز موارد مربوط به تحقیق و تفحص را احصا کرده و کاملا مشخص است و فقط نیاز است که شهرداری در صحن شورا گزارش دهد اما وقتی گزارش ندهند، اعضای شورا مجبور هستند که تحقیق و تفحص را با این شیوه شفاف پیش ببرند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: در موضوعی که برای تحقیق و تفحص در شورا مطرح شد قراردادها مشخص است، میزان بدهی طرف مقابل مشخص است و تحقیق و تفحص ابزاری است برای اینکه در شورا مطرح شود، برای همین بود که من با این تحقیق و تفحص مخالف بودم چون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

بیشتر بخوانید: تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به عمر مجلس دهم نمی‌رسد

منتهی اینجا نیاز است که بیان شود و امیدوارم با این شیوه هرچه سریعتر مردم در جریان این مساله قرار بگیرند زیرا بدنه شهرداری و جایی که باید تایید کند افرادی هستند که قراردادها را مهر و امضا کردند و این مقاومت باعث می‌شود که نتوانیم راحت گزارش خوبی تهیه کنیم و شاید با این روش بشود تهیه کرد.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qbp خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهرداری تهران تخلفات شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در اقدامی شعار این دوره از نمایشگاه را در صفحه شخصی خود اطلاع رسانی کرد!

وی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.» 

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

این گزارش اضافه می‌کند؛ اغلب اینگونه اخبار و شعار منتخب از سوی موسسه خانه کتاب و ستاد نمایشگاه اعلام می‌شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی