Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ـ مسئول اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در همدان گفت: فیلم «منطقه پرواز ممنوع» با 140 میلیون تومان فروش و حدود 24 هزار بیننده به عنوان «سومین فیلم پرمخاطب سال 98 در همدان» معرفی شد.

سیدعبدالعلی دهقانی، مسئول اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در همدان در در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» از 15 آبان ماه در همدان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اکران این فیلم همچنان ادامه دارد، گفت: فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در سینما فلسطین و سینما کانون در 4 سانس (1 سانس صبح، 3 سانس بعدظهر) بروی پرده سینما می‌رود.
دهقانی با اشاره به اینکه بیشترین مخاطبان این فیلم دانش آموزان و خانواده‌ها هستند، گفت: فیلم «منطقه پرواز ممنوع» با 140 میلیون تومان فروش و حدود 24 هزار بیننده به عنوان «سومین فیلم پرمخاطب سال 98 در همدان» معرفی شد.
مسئول اکران مردمی جشنواره عمار در همدان ابراز کرد: طرح «بلیط خانواده» مشمول فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در همدان شده است، در این طرح 1 تا 5 نفر از اعضای خانواده می‌توانند با پرداخت نیمی از بهای بلیط به تماشای این فیلم بنشینند.
گفتنی است داستان فیلم «منطقه پرواز ممنوع»، روایت دو نوجوان ایرانی و یک نوجوان افغانستانی هم‌مدرسه‌ای است که در حین آماده‌شدن برای شرکت در مسابقه ساخت پهباد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی خود، وارد مسائل و درگیری‌های مهیجی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: منطقه آزاد ارس اکران بین المللی فیلم نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین از آماج نیوز، مولانا محمد عمر جان آخوندزاده، مسوول مدرسه جهادی طالبان افغان در ولایت قندهار از سوی تفنگ‌داران در کویته پاکستان ترور شده و جسد وی امروز جمعه در ولایت زابل به خاک سپرده می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه