Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:20:09 GMT

بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۴۷۱۵

بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی افتتاح شد

بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی با رویکرد حمایت از فعالیت های اشتغالزا در این حوزه آغاز بکار کرد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری تسنیم، برای  نهادسازی درجهت توسعه فعالیت های اشتغالزا با سرمایه گذاری بخش خصوصی و سیاستگذاری دولت، «بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی» امروز (یکشنبه 6 بهمن ماه) با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه «نهادسازی» یکی از سیاست های این وزارتخانه در معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، بوده است، طی ماه های اخیر نهادهای کارآفرینی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیل گری وزارت کار تاسیس شده است.

 پس از تاسیس «بنیاد ملی کارآفرینی در حوزه محتوای دیجیتال» و «بنیاد ملی توسعه فناوری با محوریت بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» امروز بنیادی دیگر در راستا ایجاد شغل ایجاد می شود.

انتهای پیام/

R1012189/P/S7,82/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی