Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه ارزیابی و پالایش‌های انجام شده از ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: امیدواریم پالایش‌ متقاضیان تا نیمه دوم بهمن‌ماه به اتمام برسد. پس از آن متقاضیان می‌توانند مراحل بعدی را برای انجام ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمامی مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها در تلاش هستند تا ظرفیت‌ را برای متقاضیان جدید در شهرهای مختلف به ویژه کلانشهرها افزایش دهند، گفت: تا قبل از اتمام سال و هم زمان با ایجاد ظرفیت‌های جدید ثبت‌نام دور دوم طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌شود و ما سعی می‌کنیم با افزایش ظرفیت‌ها بتوانیم متقاضیان بیشتری را در این شهرها ثبت نام کنیم.

محمودزاده تأکید کرد: با توجه به آنکه حجم پالایش‌ها در این مناطق افزایش یافته، نمی‌توانیم آمارهای جدیدی از حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن اعلام کنیم اما میزان حذف شدگان بسیار بیشتر از آخرین آماری است که اعلام شده است.

افزایش ظرفیت‌های جدید در شهرهای مختلف کشور برای طرح اقدام ملی مسکن

او تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها به صورت شبانه‌روزی برای آنالیز شرایط متقاضیان انجام می‌شود و ما امیدواریم بتوانیم با بررسی دقیق شرایط بهتری را برای متقاضیان جدید اعلام کنیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در شهرهای جدید تهران از جمله پردیس و پرند ظرفیت‌سازی‌های جدیدی در حال انجام است که در دور دوم متقاضیان بتوانند به محض اعلام زمان دقیق ثبت‌نام را انجام دهند.

گفتنی است، ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از آبان ماه آغاز شده است و با توجه به ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف کشور از جمله شهر‌های جدید بسیاری از متقاضیان ثبت‌نام‌های خود را انجام داده‌اند.

مهم‌ترین شرایطی که در طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرده‌اند، عبارت است از متأهل بودن، نداشتن هیچگونه زمین و یا ملکی از ابتدای انقلاب، دریافت نکردن هیچگونه تسهیلات مسکنی و حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا که بسیاری از متقاضیان در دور اول ثبت نام به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف شده‌اند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند می‌رساند با توجه به این‌که برخی از افراد خارج از قوانین و مقررات و با درخواست مبالغی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند وعده جابجایی متقاضیان در فاز‌های مختلف این شهر را می‌دهند اعلام می‌دارد که چنین اقدامی عملا امکان پذیر نیست و اقدام انجام شده توسط این افراد نیز خارج از چارچوب‌های قانونی است.

متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکنند و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.

هر گونه اطلاعات در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند صرفا از طریق روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند
  • اعلام زمان هجدهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله | چه کسانی می توانند متقاضیان خرید شمش طلا باشند؟
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات
  • متقاضیان مسکن نهضت ملی بردسکن تعجیل کنند
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • اعلام آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم)
  • ارائه تسهیلات وام ۳۵۰ میلیونی به متقاضیان مسکن