Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@12:57:19 GMT

بیروت میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۴۹۵۹

بیروت میزبان مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا شد

مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) به میزبانی بیروت لبنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) و گروه مردان و زنان از 12 اسفند 98 در بیروت لبنان برگزار می‌شود و به مدت پنج روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی، روز 11 اسفند جلسه شورای اتحادیه تکواندو آسیا و مجمع اتحادیه انجام خواهد شد؛ جلسه سرپرستان و مراسم قرعه‌کشی نیز در همین روز برگزار می‌شود.

رقابت‌های پاراتکواندو روز 12 اسفند و طی یک روز پیگیری می‌شود و مسابقات پومسه نیز 13 اسفند برپا خواهد شد.

مسابقات در بخش کیوروگی طی روزهای 14 تا 16 اسفند برگزار می‌شود؛ در روز نخست مبارزات اوزان 54-، 68- و 87- کیلوگرم مردان و پیکارهای اوزان 46-، 53-، 57- و 73- کیلوگرم زنان انجام می‌شود.

15 اسفند و در روز دوم؛ تکواندوکاران اوزان 58-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان و هوگوپوشان اوزان 49-، 62- و 73+ کیلوگرم زنان به مصاف یکدیگر می‌روند.

16 اسفند و در روز پایانی نیز مبارزات اوزان 63- و 80- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود. همچنین رقابت‌های تیمی در دو گروه زنان، مردان و مشترک در این روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/4048/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: تکواندو مسابقات قهرمانی آسیا پاراتکواندو بیروت تکواندو آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ۲۳ فروردین در بیشکک آغاز می‌شود که در وزن ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم‌پور به این مسابقات اعزام نخواهد شد. وی در حالی که سال گذشته به یک وزن بالاتر آمد اما در مسابقات رنکینگ جهانی در وزن ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و این امیرعلی آذرپیرا بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم طلا گرفت و مدعی این وزن شد. باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ۹۰ کیلوگرم وزن دارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد و به نظر می‌رسد رقابت گلادیاتور و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم حالا جدی‌تر از گذشته است.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد و در صورتی که آذرپیرا سهمیه ۹۷ کیلوگرم را بگیرد در این وزن به المپیک خواهد رفت. براین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم علاوه بر حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هم در تلاش هستند تا دوبنده ملی را تصاحب کنند. باید منتظر بود و دید وضعیت بهبودی یزدانی چطور طی خواهد شد و کدام کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم به المپیک پاریس خواهد رفت.

کد خبر 840952 برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی کشتی

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا