Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم‌ های الریان قطر و استقلال ایران در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت رسمی باشگاه الریان قطر اعلام کرد بازی با استقلال سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه که متعلق به باشگاه السد است برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه جاسم بن حمد گنجایش ۱۵ هزار تماشاگر را دارد.

تیم استقلال امشب با کسب پیروزی ۳ بر صفر برابر تیم الکویت کویت در امارات حریف تیم الریان قطر در مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد. شاگردان فرهاد مجیدی در صورت شکست الریان در گروه A این رقابت‌ها قرار خواهند گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الریان ورزشگاه جاسم بن حمد استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا استقلال و الریان الریان مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه جاسم بن حمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد