Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@06:54:17 GMT

آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۴۹۹۴

آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره در کمیته تعیین وضعیت در خصوص چند پرونده مفتوحه در این کمیته به شرح زیر است:

* در پی شکایت علی طهماسبی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲ میلیون و ۴۷۴ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد به انضمام پرداخت یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۳۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(رای قطعی است)

* با توجه به شکایت احمد کعبیان پور از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت ۴۶۰ میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده به انضمام پرداخت ۱۰ میلیون و ۲۸ هزار ریال در حق خواهان محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت علی نظری از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد مورخ ۱۰ دی ماه ۹۷ و مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال بابت پاداش مکتوب در قرارداد که جمعا به میزان مبلغ ۵۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به انضمام مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۳۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت محمدحسین باباگلی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۲۲ میلیون و ۶۷۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تیم فوتبال نساجی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعار‌های مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه ۱۹۴۲) نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • محکومیت جدید مس رفسنجان در کمیته وضعیت
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال