Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@19:12:14 GMT

شوخی مرگبار 2 جوان در کارون / محمد قاتل شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۰۵۰

شوخی مرگبار 2 جوان در کارون / محمد قاتل شد

حوادث رکنا: محمد جوان 25 ساله در اهواز که به همراه دوستان خود برای تفریح و شنا کردن به کنار رودخانه کارون رفته بودند فکر نمی کرد شوخی با دوستش علی پایانش مرگ باشد.

به گزارش رکنا،  داستان پرونده محمد هم به دلیل همین شور و حال جوانی و شاید یک لحظه غفلت تشکیل شده و به جای اینکه او در آغاز سال‌های جوانی به فکر تحصیل و کار و ازدواج باشد حالا باید روزهای زندان را شب کند و مدام خاطره آن روز گرم تابستانی را با خود مرور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جوان ۲۵ ساله‌ای است که به همراه دو نفر از دوستان خود برای اینکه گرمای هوای اهواز را از تن به در کنند به کنار رودخانه کارون می‌روند تا از خنکای آب به دور از هیاهوی شهر ساعتی خوش را در کنار یکدیگر سپری کنند اما غافل از اینکه زندگی یکی از آنها صید آب می‌گردد.

محمد و دوستانش چندین بار برای شنا کردن به درون آب رفته بودند و به دنبال یک شوخی دوستانه ناگهان محمد دوستش علی را که کنار ساحل نشسته بود به درون آب انداخته فکرش را هم نمی‌کرد که علی غرق شود چرا که شنا کردن بلد بود و تبحر کافی را هم داشت.

روزگار اما با این دو جوان همراه نبود و بر خلاف تصور آنها و در کمال ناباوری بعد از چند دقیقه محمد و دوستش متوجه شدند که او دیگر به روی آب نمی‌آید و هرچه تلاش کردند هم بی فایده بود، آب علی را با خود برد و جسد بی جان او بعد از دو روز در قسمت پایین دست رودخانه پیدا شد.

طبق نظریه پزشکی قانونی علت فوت غرق‌شدگی در آب و عوارض ناشی از آن بوده است.

طبق حکم دادگاه مددجو به اتهام قتل شبه عمد محکوم به پرداخت یک دیه کامل مرد مسلمان و همچنین یک سوم دیه بابت تغلیظ آن به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان محکوم می‌گردد. که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه از تیر ماه سال گذشته تا کنون در زندان بیر می‌برد.

با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه اولیا دم حاضر به گذشت هیچ مبلغی از دیه نبودند و خانواده مددجو نیز تا کنون توانایی تأمین هیچ بخشی از مبلغ بدهی را نداشته‌اند. نیکوکارانی که تمایل دارند به این مددجو کمک نمایند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۲۳۰۶۵۴۰۰۶ بانک ملی ایران و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۳۸۲۲۵۶۵ بانک انصار به نام ستاد دیه‌ی استان خوزستان؛ واریز کنند.

همچنین خیرانی که تمایل دارند به این زندانی کمک کنند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به شماره ۷۴/۷۴ بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، ۷۷۷۷ بانک تجارت شعبه مرکزی، ۸۸۸۸ بانک صادرات شعبه مرکزی یا ۵۵۵۵۵ بانک ملی واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی این فرد یادشده فیش پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام‌شده به شماره ۸۸۹۱۶۰۱۱ دورنگار کنند. روابط عمومی ستاد دیه با تلفن ۱۵ - ۸۸۹۱۶۰۱۲ پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهد بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی زندان پزشکی قتل زندانی آزادی اخبار حوادث قاتل جوان مرگبار حوادث خوزستان رودخانه کارون کارون اخبار خوزستان عکس زن فیلم تهران مرد اخبار تهران حوادث تهران ایران دختر تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت خدمات لایروبی صبا سازمان آب و برق خوزستان گفت: با هدف رسوب زدایی و پاکسازی رودخانه کارون بخش دوم عملیات لایروبی رودخانه کارون در دستور کار قرار گرفت.

عادل سواری افزود: در اجرای این طرح   رودخانه کارون بزرگ اهواز حد فاصل پل غدیر تا پل سلمان فارسی لایروبی و رسوب زدایی شد.

وی ادامه داد: عملیات لایروبی رودخانه کارون توسط دستگاه لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲ انجام شد.

رودخانه کارون دارای ۹۵۰ کیلومتر می‌باشد که در مسیر خود از شهر اهواز عبور می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود