Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:08:01 GMT

تصمیم جدید AFC؛ شانگهای بدون تماشاگر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۰۷۱

بر اساس تصمیم کمیته مسابقات AFC دیدار تیم های ایرانی در مرحله پلی آف در زمین بی طرف برگزار می شود که بر همین اساس استقلال و شهر خودرو بازی های اول پلی آف را در شهرهای امارات انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته مسابقات AFC بعد از برگزاری بازی تیم های ایرانی در زمین بی طرف در مرحله پلی آف حالا یک تصمیم جدید اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این کمیته به دلیل شیوع ویروس کرونا، دیدار دو تیم شانگهای چین و بوریرام تایلند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

تیم شانگهای چین و هم چنین فدراسیون فوتبال چین اعتراضی به تصمیم کمیته مسابقات نداشته اند و امیدوار هستند در آینده و با رفع مشکلات دوباره شانگهای از امتیاز تماشاگر برخوردار شود. شیوع ویروس کرونا در چین و برخی از کشورهای جنوب شرق آسیا تا حالا جان چند نفر را گرفته است و تصمیم کمیته مسابقات هم برای حفظ سلامتی بازیکنان دو تیم و هم چنین عوامل برگزاری بازی و در نهایت تماشاگران است.

 

کمیته مسابقات AFC اعلام کرده است این تصمیم موقتی است و در آینده و با بررسی شرایط برای حضور تماشاگران در کشورهایی که ویروس کرونا در آن شایع است، تصمیم گیری خواهد کرد.

 

ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر

هواداران آلومینیوم اراک و پرسپولیس می‌توانند دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!