Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فریور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به کودک‌آزاری و همسرآزاری است و آمار مربوط به این پدیده باید از طریق این اداره‌کل پیگیری و ارائه شود.

وی اضافه کرد: برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها، افزایشی در خصوص کودک‌آزاری در استان وجود ندارد و پزشکی قانونی در خصوص آمار کودک‌آزاری و همسرآزاری مرجع رسمی به شمار نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌غربی اقدامات ویژه‌ای را در خصوص حمایت از کودکان و زنان آزاردیده انجام می‌دهد و مداخله‌های درمانی ویژه‌ای در این خصوص انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در مسیر امیدآفرینی در سطح جامعه حرکت کنند، گفت: ارائه آمار در خصوص برخی موارد که جامعه را متشنج می‌کند، به ویژه در برهه کنونی امری غیرقابل قبول است.

طی روزهای اخیر برخی رسانه‌های استان با ذکر آماری از پزشکی قانونی از افزایش کودک‌آزاری در آذربایجان‌غربی خبر داده بودند که در شبکه‌های اجتماعی نیز بازتاب داشت.

کودک‌آزاری به هرگونه آسیب جسمی، روانی، سوءاستفاده جنسی یا بهره‌کشی و رسیدگی نکردن به نیازهای انسانی افراد زیر ۱۸ سال توسط والدین یا افراد دیگر اطلاق می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی کودک آزاری کودک آزاری سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی کودک آزاری کودک آزاری سازمان بهزیستی کشور آذربایجان غربی کودک آزاری کودک آزاری سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است

به گزارش جماران؛ المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دقیق نیست و برخلاف گفته وی، تحقیقات نشان می‌دهد 9 موشک پایگاه نفاطیم را هدف قرار داده است.

همچنین اطلاعات نادرست و میزان موشک‌هایی که ارتش مدعی رهگیری آن‌ها شده بسیار خطرناک است چراکه باعث بی‌توجهی مردم و نهادهای نظامی به حملات اینچنینی خواهد شد.

علاوه بر نفوذ یک پهپاد و هدف قرار دادن منطقه حرمون، طی حمله ایران چندین انبار و دیگر مراکز پایگاه رامون نیز هدف قرار گرفتند.

 

منبع: نجباء

 

دیگر خبرها

  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!