Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@23:44:41 GMT

«حمدالله محب» به ولایت بلخ سفر کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۱۳۶

«حمدالله محب» به ولایت بلخ سفر کرد

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان در راس هیاتی بلندپایه دولتی به ولایت بلخ سفر کرد.

دفتر شورای امنیت ملی افغانستان اعلام کرد که هدف این سفر بررسی وضعیت امنیتی و بهبود حکومتداری خوب در ولایات شمالی است.

حمدالله محب در این سفر با والیان، شوراهای نظامی، ولسوال‌ها، علما، زنان، جامعه مدنی و جوانان ولایات شمال دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور امنیت ملی افغانستان در حالی به ولایت بلخ سفر می کند که ولایت های شمال این کشور اخیرا شاهد حملات گسترده طالبان بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان ولایت بلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر برادر عبدالرزاق حمدالله توسط برادر بنزما!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرحیم حمدالله برادر و ایجنت مهاجم مراکشی دیروز شنبه در مصاحبه خود با کورا اظهارات آتشینی را درباره بنزما مطرح کرد.

ایجنت حمدالله در پاسخ به سوال رسانه کوورة مبنی بر اینکه بنزما نمی‌خواهد در کنار مهاجم مراکشی بازی کند، گفت: «شاید به این دلیل که او بیشتر از بنزما گل می‌زند و این رفتار غیرحرفه‌ای است و شایسته بازیکنی با ارزش بنزما نیست. این مهاجم فرانسوی بود که باعث جدایی نونو سانتو، سرمربی سابق شد و اکنون می‌خواهد گالاردو و برخی خارجی‌ها از جمله حمدالله را حذف کند.»

یکی از اکانت های صفحه اینستاگرام، اظهارات برادر حمدالله را منتشر کرد و برادر بنزما با خنده به آنها پاسخ داد که حاکی از تمسخر این اظهارات است.

تیم الاتحاد پس از اینکه مشخص شده فصل جاری را دست خالی به پایان می رساند، بهترین روزهای خود را تجربه نمی‌کند. آنها این فصل 5 جام شامل جام ملک سلمان برای باشگاه‌های قهرمانان (قهرمانی باشگاه های عربی)، لیگ عربستان، لیگ قهرمانان آسیا، جام باشگاه‌های جهان و سوپرجام عربستان را از دست داده‌اند.

دیگر خبرها

  • وقوع رویداد های ترافیکی در ۳ ولایت افغانستان
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • سد کجکی افغانستان لبریز شد
  • تمسخر برادر عبدالرزاق حمدالله توسط برادر بنزما!
  • شاهراه هرات کابل مسدود شد
  • احتمال وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت افغانستان
  • واکنش ترامپ به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • رسانه صهیونیستی: بایدن از اسرائیل خواست به حمله ایران پاسخ ندهد
  • دومین نشست اضطراری کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • دومین نشست اضطراری اعضای تیم امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو