Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:47:02 GMT

سومین بازیکن خارجی هم تابعیت اماراتی گرفت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۱۹۲

سومین بازیکن خارجی هم تابعیت اماراتی گرفت

فدراسیون فوتبال امارات پس از تغییر تابعیت دو بازیکن برزیلی و آرژانتینی در حال تکمیل مراحل تغییر تابعیت سومین بازیکن از منطقه آمریکای جنوبی است. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم تیم ملی فوتبال امارات عملکرد موفقی در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2022 نداشته و در همین راستا فدراسیون فوتبال این کشور در حال جذب بازیکنان آمریکای جنوبی به منظور حضور در مسابقات آینده تیم ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این کایو ستاره برزیلی العین و تیگالی مهاجم آرژانتینی الوحده از دریافت تابعیت اماراتی و حضور در تیم ملی این کشور خبر داده بودند و حالا گفته می‌شود فابیو لیمای برزیلی مهاجم 26 ساله الوصل سومین بازیکن تیم ملی امارات از آمریکای جنوبی است.

لیما در این خصوص گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی امارات برای من باعث افتخار است و در پذیرفتن این پیشنهاد تردید نکردم. کایو و تیگالی هم ملیت اماراتی خودشان را دریافت کرده‌اند و می‌توانند به این تیم کمک کنند.

خط حمله برزیلی - آرژانتینی در تیم ملی فوتبال امارات

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند. از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس