Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان دماوند اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.

وی افزود: دراین مدت باید خدمات و تلاش‌های مؤثر دولت برای تأمین رفاه و آسایش مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار به خوبی تبیین و اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر، ۵۷ پروژه عمرانی در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود، گفت: این تعداد پروژه به ارزش ریالی ۲۵۴ میلیارد تومان اجرا و بهره‌برداری خواهد شد.

صفری تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های کشاورزی، مسکن و راه‌سازی، عمران شهری و روستایی، ورزشی، بهداشت و درمان و گردشگری جهت تامین امکانات موردنیاز برای خدمت‌رسانی بهینه به مردم شهرستان دماوند می باشد.

فرماندار دماوند به شاخص ترین پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از درمانگاه منطقه مشا و ساختمان پایگاه اورژانس شهر دماوند، افتتاح دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی دماوند۲، بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی آیینه ورزان، بهره برداری از چندین بوم گردی در شهرستان و آغاز عملیات تصفیه خانه شهر دماوند از جمله این پروژه ها است.

وی بیان کرد: برنامه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ایام دهه مبارک فجر در هر پنج شهر شهرستان و دو بخش روستایی مرکزی و رودهن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام می‌شود.

برچسب‌ها شهرستان دماوند مجید صفری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی گفت: شش پروژه خیران سلامت با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: خیران سلامت بر اساس نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پروژه‌های خود را جانمایی می‌کند.

وی افزود: به‌رغم اینکه خراسان شمالی استانی محروم است، تاکنون ۳۹ مرکز پزشکی در مناطق محروم استان با کمک خیران ایجاد شده است و تا شهریور سال جاری ۶ پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی هفته سلامت آزمایشگاه شبکه بهداشت مانه تجهیز می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد و مردم دیگر مجبور نیستند برای دریافت خدمات به مرکز استان رجوع کنند.

صفاری اضافه کرد: پروژه‌های خیران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت پنجاه درصدی اجرایی می‌شود.

وی افزود: به منظور جذب خیران سلامت جدید از داخل و خارج از کشور، اقداماتی انجام شده است.

کد خبر 746872

دیگر خبرها

  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ پروژه شهری جدید در تهران
  • افتتاح و بهره برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران