Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر پنجمین دوره مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات ظهر یکشنبه در نشستی خبری، گفت: این مسابقات امسال در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

محراب امیری با بیان اینکه فراخوان این دوره از مسابقات در شهریورماه سال جاری اعلام شد، افزود: آغاز این مسابقات از دانشگاه صنعتی اصفهان زده و اولین دوره مسابقات در سال ۹۴ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر پنجمین دوره مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات با اشاره به اینکه دوره‌های مختلف در دانشگاه اصفهان، دانشگاه باهنر کرمان، دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، ادامه داد: محورهای مسابقات آزمایشگاه مجازی، پروژه عملی، ایده شو و نماهنگ است.

امیری با یادآوری این مطلب که این مسابقات امسال در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفندماه دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن ماه سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اطلاعات بیشتر را کسب کنند، اضافه کرد: یک نمره ارفاق در معدل برای معرفی به بنیاد نخبگان، کسر خدمت سربازی، معرفی طرح‌های برتر به شتابدهنده «آبان» و جوایز نقدی از جمله هدایای این مسابقات است.

امیری با تاکید بر اینکه در دوره‌های گذشته در بخش‌های مختلف بین ۳۰ تا ۵۰ تیم حضور یافتند که از تمام دانشگاه‌های کشور شرکت کننده بودند که تنها شرط دانشجو بودن است، افزود: تیم‌ها از ۲ تا ۴ نفره به طور معمول هستند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود بین ۴۰ تا ۵۰ تیم در این مسابقات حضور یابند و شاید هم مسائل اقتصادی باعث ریزشی بخشی از تیم‌ها شود، اضافه کرد: برای تیم اول ساخت هاورکرافت کسر خدمت سربازی در نظر گرفته شده است.

دبیر پنجمین دوره مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات از تلاش برای برگزاری مسابقات سیالات در دبیرستان‌ها هم خبر داد.

کد خبر 4835439

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دانشگاه شیراز دانشکده مهندسی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان قزوین ایلام شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا