Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل شرکتهای دانش بنیان بر اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسهای  که با  حضورسورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، برگزار شد به تصویب بخشنامهای که در راستای بسته اقتصاد مقاومتی و  حمایت از کارگاهها  و  شرکتهای دانش بنیان در ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این بخشنامه کارگروه مشترکی بین سازمان تامین اجتماعی و شرکتهای دانش بنیان به منظور رفع ابهام در امور اجرایی شرکتهای  فعال دانش بنیان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  بر همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با  شرکتهای دانش بنیان  تاکید کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لزوم تغییر نگرش در موضوع آینده کار را مهم دانست و افزود: با توجه به شرایط حال و آینده بازار کار باید اصلاحاتی در این زمینه شکل گیرد.


در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر رسیدگی به امور حسابرسی دفاتر شرکتهای دانش بنیان و استفاده از ظرفیتهای قانونی در امور پژوهشها در صورتی که مغایرتی با قانون نداشته باشد تاکید کرد.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور نیز دغدغهها و مشکلات شرکتهای دانش بنیان از جمله در زمینه  مسائل بیمهای و بخشودگی جرایم بیمهای این  شرکتها را مطرح و از همکاری و تعامل  وزیر تعاون، کار و اجتماعی در زمینه شرکتهای دانش بنیان و استارتاپی قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بيمه محمد شريعتمداري دانش بنیان استارت آپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، شش محصول شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و علی خیرالدین مشاور وزیر علوم رونمایی شد.

این شش محصول فناورانه شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابرجاذب پالاسیل (گرید روغن)، هواساز دومرحله ای، گالینگور سنتی و مینی بوس بین شهری هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه رونمایی از محصولات فناورانه از دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید و با پژوهشگران و فناوران استان سمنان گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6081972

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار