Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: زندگی خصوصی ثروتمندترین ورزشکار جهان برای خیلی‌ها مثالی از دنیای عجیب و غیرممکن و چیزی در حد یک رویاست.

به گزارش خرداد از ایسنا، فلوید می ودر، ثروتمندترین ورزشکار جهان است که تاکنون شکستی را تجربه نکرده است. هر پیروزی در مبارزات بوکس باعث می‌شود که او درآمد هنگفتی به جیب بزند.

می‌ودر با ایجاد نام تجاری خاص خود و گسترش آن، توانسته به ثروتی کلان برسد که حتی تعداد کمی از ورزشکاران می‌توانند رویای آن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر، کارهای دیوانه‌واری که ثروتمندترین ورزشکار جهان با پولش انجام می‌دهد را می‌بینید. 

برای همراهان و بادیگاردهایش جت اضافی اجاره می‌کند

فلوید می ودر در سفرهای خود برای همراهان و بادیگاردهایش جت شخصی می‌گیرد. او می‌ترسد که وزن زیاد این همراهان باعث گرانش بیشتر جت او شود. می ودر در حال پاسخ دادن به سؤالاتی در مورد امور مالی شخصی خود بود که اعتراف کرد هنگام مسافرت، یک جت اضافی مخصوص محافظان خود رزرو می‌کند زیرا می‌ترسد وزن آنها باعث گرانش جت او شود.

همراه خود کیسه‌های پول حمل می‌کند

او عادت دارد همیشه برای هر بیرون رفتن خود چندین هزار دلار پول همراه داشته باشد. او برای بیرون رفتن‌های عادی و نزدیک خود ۶۰ هزار دلار و برای رفتن به جاهای نسبتا دورتر یک میلیون دلار همراه خود دارد. 

خرید کلکسیون خودرو

تعجبی ندارد چنین ورزشکاری با چنین ثروت کلانی چندین و چند خودرو داشته باشد. او گاراژ اختصاصی دارد و خودروهای خود را با جدیدترین برندها در آن قرار داده است. او در شهرهای لاس وگاس، میامی و لس آنجلس جدیدترین خودروهای روز جهان که بعضی از آنها نایاب هستند را در اختیار دارد. خودروهای او بر مبنای شهری که در آن بر حسب رنگ، کدگذاری شده است مثلا تمام خودروهای لاس وگاس او سفید و خودروهای او در شهر میامی مشکی هستند تا فراموش نکند در کدام شهر است.

خدمات لحظه آخری

او یک گروه خبره از متخصصان بازار را استخدام کرده است تا بتواند رویدادهای دلخواه خود را شرکت کند. مثلا او ۲۴ ساعت به این گروه خود وقت داد تا بتواند یک روز قبل از مسابقه نهایی فینال بسکتبال NBA در بهترین قسمت ورزشگاه برای او سه بلیت تهیه کند و ۲۵ هزار دلار برای این بلیت‌ها هزینه کرد تا یک بعد از ظهر خود را این طور با تماشای فینال NBA سپری کند در حالی که همان روز بازی، قصد کرد به ورزشگاه برود.

شرط‌بندی

او در برخی اوقات فراغت به سایت‌های شرط بندی سر می‌زند و کمترین مبلغی که وارد می‌کند ۲۰۰ هزار دلار است. او البته این کار را زمانی برای اوقات فراغت خود در نظر گرفته است و معمولا روی ورزشکارانی که دوست دارد شرط‌بندی می‌کند. 

غذای فوری در مرکز جواهرات!

وقتی در یک جواهر فروشی بزرگ و عظیم هستید نمی‌توانید غذا بخورید ولی این قوانین برای فلوید می ودر تغییر می‌کند. او اخیرا در یک مرکز خرید عظیم جواهرات در نیویورک خرید می‌کرد که گرسنه شد و چند نفر از بادیگاردهای خود را فرستاد تا برای او غذا تهیه کنند. همراهان او نیز ناگت مرغ و سیب زمینی برای او تهیه کردند و می ودر و همراهانش در میان مغازه‌های عظیم و گرانقیمت شروع به خوردن کردند.

می ودر ۲۵۰ هزار دلار برای خرید گوشواره و گردنبند برای دختر خود خرج کرد. البته حتما او دستان خودش را قبلا با بادیگاردهایش تمیز کرده است تا به این جواهرات دست بزند!

هر کفش و لباس برای یک بار پوشیدن 

می ودر هر کفش و لباس خود را تنها یک بار استفاده می‌کند و بعد از یک بار استفاده آن را دور می‌اندازد و دوست ندارد آنها را بشوید. او در هر سال فقط ۶۰۰۰ دلار صرف لباس زیر خود می‌کند و وقتی هم در هتل است، کفش‌های خود را بعد از یک بار پوشیدن به مستخدم‌ها می‌دهد.

آرایشگر مخصوص خود را همه جا می‌برد 

این ورزشکار در هر سفری که می‌رود آرایشگر مخصوص خود را نیز همراه خود دارد و تلاش می‌کند در هر موقع وضعیت ظاهری آراسته‌ای داشته باشد. او حتی در سفرهای طولانی خود آرایشگرش را در جت اختصاصی‌اش همراه خود دارد. 

ماشین گلف 

پولی که او برای خرید ماشین مخصوص برای حمل وسایل گلف خود کرده است از خودروهای خیلی از مردم جهان گران‌تر است. او ۲۰ هزار دلار برای این ماشین هزینه کرده است.

خرید بلیت بازی خود و دادن آن به دوستان 

فلوید به تازگی بیش از نیم میلیون دلار برای بلیت مبارزه خود مقابل کانلو آلوارز خرج کرده است. طبق گفته‌های Business Insider، می ودر ۶۰۵،۰۰۰ دلار برای خرید بلیت برای دوستانش خرج کرد. بر اساس قیمت‌های مختلف ارائه شده برای این مبارزه، این بدان معنی است که می ودر حدود ۳۰۰ بلیت برای ارائه به دوستان و خانواده خود خریداری کرده است.

با این وجود ممکن است آنقدر مسخره نباشد که به نظر برسد مبلغی که می ودر برای بلیت‌ها خرج کرد، کمتر از ۱.۵ درصد از کیف پول ۴۱.۵ میلیون دلاری است که او بعد از برتری در این دیدار به دست آورد. 

به گزارش ایسنا، فلوید می‌ودر، با شروع این دهه مبارزات بسیار خوبی داشت و در همان پنج سال اول بعد از مبارزه با افرادی چون شین موسلی، میگوئل کوتو، کانلو آلوارز، مارکوس میدانا و مانی پاکیائو به درآمد زیادی رسید و البته بعد از آن روند او کند شد. 

او پس از ضرب و شتم آندره برتو در سپتامبر ۲۰۱۵ بازنشسته شد اما در سال ۲۰۱۷ برای رویارویی با کونور مک گریگور به میدان مبارزه آمد و رکورد خود را به ۵۰-۰ رساند اما او فقط از مبارزه‌های پاکیائو و مک گریگور به تنهایی درآمد فوق العاده‌ای کسب کرد.


برچسب ها: ورزشکار ، ثروت ، زندگی ، سوپر لاکچری

منبع: خرداد

کلیدواژه: ورزشکار ثروت زندگی سوپر لاکچری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریشه های عشق در زندگی گرایی ایرانیان / بدیو: عشق در آثار کگور در زندگی رخ می دهد

فروزان آصف نخعی: در فضای بین الملل چهره‌های اصلی مکتب فلسفی اگزیستانسیالیسم، با پل‌زدن میان ادبیات و فلسفه، بر فضای فکری سال‌های پس از جنگ جهانی دوم مسلط شدند، چنان‌که ژان پل سارتر در کنار آثار کلاسیک فلسفی مانند هستی و نیستی و نقد خرد دیالکتیکی با انتشار رمان و نمایش‌نامه‌هایی چون تهوع، در بسته و ... بر گفتمان ادبی آن سال‌ها تأثیر به سزایی گذاشتند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این ویژگی در کنار تأکید اگزیستانسیالیست‌ها بر تعهد ادبی سیاسی هنرمندان و روشنفکران، نقد پوزیتیویسم و ... سبب تأثیر آن‌ها در میان شاعران، متفکران و اندیشمندان ایرانی به ویژه در سال‌های پس از شهریور ۱۳۲۰ تا انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ نیز شد تا آن‌جا که آرا و اندیشه‌های سارتر، هایدگر، کامو، نیچه و ... بر چهره‌های اصلی آن سال‌های ایران مانند صادق هدایت، احمد فردید، علی شریعتی، جلال آل احمد، احمد شاملو و محمدرضا شفیعی کدکنی تاثیر گذاشت.

اما جریان گزیستانسیالیسم علاوه بر این که در کشورهای غربی به یکی از جریان های مسلط فکری و سیاسی در قرن بیستم تبدیل شد، در ایران مجدد در حال رویش است. شاید یکی از دلایل اصلی رویش مجدد این جریان فکری در ایران، ورود ایران به حلقه های متعدد و متنوع اضطراب است که باعث شده جستجوی معنا برای کاهش اضطراب، در تلاش نویسندگان و مترجمان تبلور جدی داشته باشد. از کسانی که در این باره می توان نام برد صالح نجفی است که در این حوزه صاحب تالیف و ترجمه است. از نظر نجفی، در این ارتباط کی یر کگور و منظری که فیلسوف برای خوانش و بازخوانش کی یر کگور برمی گزیند بسیار اساسی است. به عبارت دیگر جایگاهی که در جهان فیلسوف برای خود برمی گزیند و از آن جایگاه به کگور می اندیشد، می تواند تعیین کننده مساله و پاسخ هایش به مساله باشد.

از نظر صالح نجفی باید دید «جریان های اگزیستانسیالیستی ها، الهیات پروتستان رادیکال و چهره هایی مانند پل تیلیش که مفهوم اضطراب را عمده می کنند، و یا جریان چرخش زبانی فلسفه قرن بیستم چه نسبتی با اندیشه های کی یر کگور برقرار می کنند، و فهم پاسخ این سوال برمی گردد به منظری که فیلسوف برای خوانش و بازخوانش کی یر کگور برمی گزیند.»

نجفی خود در سخنرانی اش به تفسیر جایگاهش در نگاه به کگور می پردازد. ترجیح نجفی «منظر لکانی چپ در تفسیر کگور است. «منظری که کی یر کگور را متفکر مبدع تثلیث اگزیستنس یعنی زیباشناختی، اخلاقی، دینی معرفی می کند و رابطه پرتنش و دیالکتیکی که میان هر یک از این حوزه ها وجود دارد و ۲ به ۲ با یکدیگر قرار می گیرند، از طریق استعاره حلقه برومه‌یی (۱) ژاک لکان توضیح می هد. این توضیحات به شما می گوید که حوزه اخلاقی متناظر با حوزه نمادین یا نظم نمادین در کار ژاک لکان است، و حوزه زیباشناسی و حوزه دینی، در نظام فکری کی‌یر کگور، همان نسبتی را با حوزه اخلاقی دارند، که حوزه تصاویر خیالی و حوزه امر واقعی ژاک لکان. و جهش ایمانی در این تعبیر مترادف می شود با مواجهه با امر واقعی ژاک لکان، و بازخوانی امر رادیکال و سکولار و حتی می توانیم بر روی آن نام چپ بنامیم که در ظرف فکر کی‌یر کگور وجود دارد.»

از نظر نجفی:«بحثی که به نام مازاد تجربه زیسته و زبان مطرح می شود، می توان این ترجمه لکانی را از آن ارائه کرد که زبان در واقع همان حوزه نظم نمادین است.»

نجفی در تفسیر نگاه لکانی در کارکرد ایدئولوژیک زبان که همواره آدمی را از تجربه مستقیم و بی واسطه دور نگاه می دارد می گوید: «لکان می گفت با اتکاء به نظم و تصاویر خیالی، زبان سعی می کند این حوزه را همیشه منسجم نشان بدهد و این کارکرد ایدئولوژیکی زبان است. و با اگزیستنس واقعی و تجربه زیسته واقعی هیچگاه به طور مستقیم و بی واسطه روبه رو نیستیم، بلکه این مواجهه به صورت بن بست ها، شکاف ها، یا تناقض های درون خود زبان، اتفاق می افتد.»

نجفی در ادامه، پرکاری کگور در نوشتن را با هدف کاستن برای از بین بردن انسجام ایدئولوژیکی ناشی از کارکرد زبان، و ایجاد ارتباط و تجربه زیسته مستقیم از وجود می داند و می افزاید: « این همان چیزی است که در تلاش دائمی کی‌یر کگور که می توانیم بهش بگوییم بیماری تا دم مرگ، و مرض تا به موت تجلی می کند، یعنی دائم می نویسد و می نویسد؛ از فاصله ۱۸۴۳ تا ۱۸۴۵ میزان نوشته های کی‌یر کگور تا آن جا افزایش می یابد، که قابل تصور نیست. از این رو مجموعه کتاب های او را که مشاهده می کنید گمان می کنید که باید حاصل کار یک نویسنده در دستکم در ۳۰ سال باید باشد، ولی او در مدت سه سال به اندازه ۳۰ سال می نویسد تا بتواند آن تنش را به لحاظ مفهومی در کار فکری خود، برجسته سازد.»

از نظر نجفی کگور بر اساس آنچه « فروید می گوید، دائما تروماهایش (آسیب ها و زخم هایش ) را از طریق نوشتن working true اصلاح می کند. همچنین آن رابطه ای که بین زبان به عنوان نظم نمادین و تجربه زیسته، به عنوان یک امر واقعی دغدغه اصلی کی‌یر کگور است، به نظرم می توانیم این گونه ترجمه اش کنیم که در بازخوانی لکانی می توانیم بگوییم که با حقیقت از طریق بن بست درونی هر گفتاری، مواجه می شویم. و این کاری است که کی‌یر کگور از طریق نوشتن، انجام می داده است.»

نجفی «قرائت دیگری از کی‌یر کگور » را مربوط به « آثار آلن بدیو» می داند. «بدیو، کی‌یر کگور را در سنت آنتی فیلوسوفرها و یا پاد فیلسوفان قرار می دهد؛ آنان متفکران یا فلاسفه ای هستند که کار فلسفی می کنند ولی قرارشان بر این است که فلسفه به یک اکت و عمل تبدیل شود. این در حالی است که یک عمل واقعی در خود اگزیستنس یا خود تجربه زیسته رخ می دهد... بگوییم که مفهوم عشق در کارهای کی‌یر کگور در تقاطع فلسفه و ادبیات شاید به تعبیری در متن وزندگی شاید رخ می دهد.»

به هر روی جهان کی یر کگوری، اگزیستنش را محلی برای عمل، و پیوند آدمی با هستی یعنی وجود می داند. این در حالی است که در آثار دیگر فلاسفه ای که پیوند آدمی را تنها در موجود می دانند، حلقه وصل، یعنی ابتدا شناخت و بعد عمل، منتهی به خلق دوگانگی ای می شود که با اندیشه های دکارت پا به عرصه برای خلق مدرنیته گذاشت. و هایدگر با نقد پدیده و شناخت، و سپس عمل و دوگانگی مربوط به آن، تلاش کرد ابتدا در پیوند میان وجود و آدمی، دانش را از سطح جهان فیلسوفان به جهان اجتماعی سوق داده و امر واقع یعنی روابط آدمیان در زندگی را بسیار پویاتر و فعال تر از جهان شناختی فیلسوفانی چون دکارت و کانت واقع نمایی کند. این همان موضوعی است که در تجربه زیسته ایرانیان تحت عنوان زندگی گرایی نیز تبلور یافته است. تبلوری ریشه ای که بعید به نظر می رسد به راحتی از جهان زیست ایرانیان حذف شود.

پانوشت

۱-لکان در سمینار خود موسوم به «یا بدتر…» که در سال ۱۹۷۲ برگزار شد، پیوند و رابطهٔ این سه وجه از نفس آدمی را چنین تعریف می‌کند که زنجیری متشکل از سه حلقه به نحوی که اگر یکی از این حلقه‌ها را جدا کنیم، دو حلقهٔ دیگر از هم باز شده و تشکل خود را از دست می‌دهند. این نحوهٔ پیوستگی را در هندسه موضعی، گره برومه می‌خوانند. در نظر لکان، رابطهٔ امر خیالی، امر نمادین و امر واقع در زندگی انسان بر اساس اصل گره برومه است؛ که عدم پیوستگی هرکدام، موجب نابودی دیگری می‌شود. نکتهٔ حائز اهمیت این است که هیچ‌کدام از این سه حلقه در دیگری زندانی نیست بلکه انسجام آن‌ها وابسته به انسجام دیگر حلقه‌هاست. ساختمان نفسانی هر فرد موکول به نوع پیوندی است که بنابر سرگذشت او میان این سه عنصر ایجاد می‌شود. در واقع رابطه‌ای دیالکتیکی میان این سه نظم برقرار است.

بیشتر بخوانید:
فقها باید بدبینی تاریخی خود به هنر را کنار بگذارند/نسل جدید فقها مسئله را حل خواهند کرد
فیلسوف مسیحی: ظهور مسیح، همراه با یک جهش انسانی در بشریت رخ می‌دهد
از ایمانِ بد تا ایمان خوب! / چرا جهان جدید دچار بی تعادلی در ایمان شده است؟

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1893828

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • ریشه های عشق در زندگی گرایی ایرانیان / بدیو: عشق در آثار کگور در زندگی رخ می دهد
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • ایران امروز قوی و مقتدر شده است
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان