Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت های قرآنی - مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت گیلان از آغاز دوره «تربیت معلم آشنایی با سبک زندگی قرآنی» ویژه روحانیون مستقر و مبلغ در گیلان خبر داد.

امیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اعلام این خبر اظهار کرد: دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی» برای اولین بار با حضور و بهره مندی از اساتید ممتاز و برجسته کشوری در استان گیلان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره از جمعه ۴ بهمن آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت و طی آن در چند مرحله در اواخر هفته ، کلاس های حضوری دوره برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه تسنیم قرآن و عترت گیلان با اشاره به اینکه مرحله اول این دوره جمعه، ۴ بهمن با حضور دکتر تقی ابوطالبی برگزار شد، گفت: استفاده از مباحث روانشناسی خاصه روانشناسی تربیتی موضوع اصلی این مرحله بود.

وی با اشاره به اینکه در هفته آینده نیز حجت الاسلام دکتر گرجیان از مولفین و محققین این مباحث به مدت دو روز به ارائه مبحث خود خواهند پرداخت، تصریح کرد: مدرسین دوره خود از مولفین کتب آموزشی هستند که یکی از ویژگی بارز این دوره است.

مرادی با اشاره به اینکه مبادی و مبانی سبک زندگی قرآنی، چگونگی انس با خدا و اهل بیت(ع) از مباحث این دوره است، گفت: فنون معلمی و روانشناسی تربیتی از دیگر مباحث این دوره است.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت گیلان افزود: پایان بخش این دوره با حضور مهدی شکری، معاون آموزش سازمان دارالقرآن کشور در روزهای ۲۵ و۲۶ بهمن ماه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیتهای قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صفیه رجبی افزود: نخستین دوره از دیروز با ۴۰ کارآموز در شهرستان ماسال آغاز شده و به تدریج در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد. وی ارتقای مهارت قالی بافان را یکی از عوامل ترغیب این صنف، برای تولید قالی و فرش‌های اصیل دانست و گفت: این دوره‌های مهارت آموزی نقش مهمی در فراگیری روش‌های نوین هنر در ارتقای این صنعت دارد. رئیس اداره فرش صمت گیلان؛ افزایش بهره وری در بافت انواع قالی و فرش و کاهش هزینه‌های تولید این را از دیگر مزایای دوره‌های آموزشی عنوان کرد. وی در پایان تصریح کرد: قرار است، دوره ارتقای مهارت قالی بافان برای ۳۵۰ نفر از فعالان حوزه فرش دستبافت، در قالب ۵ دوره آموزشی، طبق دستورالعمل‌های مرکز ملی فرش ایران برگزار، و برای شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان