Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ اداره معنوی مسلمانان قزاقستان در مساجد این کشور دوره‌های افزایش سواد دینی برای علاقه‌مندان برگزار کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در قزاقستان؛ حدود 50 هزار شهروند قزاق در سال 2019 در دوره‌های سوادآموزی مذهبی که از سوی اداره معنوی مسلمانان قزاقستان در این کشور برگزار شده است، شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ساله در بسیاری از مساجد قزاقستان دوره‌های آموزشی افزایش سواد دینی برگزار می‌شود و در سال 2019، 49 هزار و 790 نفر از این دوره‌ها بهره‌مند شده‌اند.

کسانی که مایل به آشنایی با علوم اسلامی و یادگیری قرآن کریم هستند، در این دوره‌ها حضور می‌یابند و علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی به مساجد مراجعه کنند.

امامان جماعت داوطلبان را برای شرکت در این دوره‌ها راهنمایی می‌کنند و شهرهای آلماتی، نورسلطان و چیمکند در سال 2019 میزبان این دوره بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا سواد دینی قزاقستان مساجد دوره آموزش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با 190 امتیاز عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد آسیا را به دست آورد و مسابقات فرنگی مردان هم امروز (دوشنبه) آغاز شد.

به گزارش طرفداری، ایران می تواند در مجموع کشتی آزاد و فرنگی با توجه به اختلاف زیادش با تیمهای دیگر در کشتی آزاد، به عنوان اول مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

در سالهای گذشته و از زمانی که امتیازدهی کشتی در سال 2018 تغییر کرد، ایران تنها 2 با نتوانسته در مجموع امتیازات تیم برتر مسابقات باشد و در این 2 بار قافیه را یک بار به ازبکستان و یک بار به قزاقستان باخته است.

از سال 2018 به بعد قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی و قهرمانان مجموع کشتی آزاد و فرنگی به قرار زیر بوده اند:

سال 2018: ازبکستان قهرمان آزاد و قزاقستان قهرمان فرنگی شد/ مجموع امتیازات: 1- ازبکستان 326 امتیاز، 2- قزاقستان 302 امتیاز، 3- ایران 261 امتیاز

سال 2019: ایران قهرمان آزاد و فرنگی شد/ مجموع امتیازات: 1- ایران 385 امتیاز، 2- هندوستان 266 امتیاز، 3- قزاقستان 263 امتیاز

سال 2020: ایران قهرمان آزاد و فرنگی شد/ مجموع امتیازات: 1- ایران 360 امتیاز، 2- هندوستان 286 امتیاز، 3- قزاقستان 282 امتیاز

سال 2021: ایران قهرمان آزاد و فرنگی شد/ مجموع امتیازات: 1- ایران 373 امتیاز، 2- قزاقستان 302 امتیاز، ازبکستان 240 امتیاز

سال 2022: ایران قهرمان آزاد و قزاقستان قهرمان فرنگی شد/ 1- ایران 377 امتیاز، هندوستان 268 امتیاز، 3- ژاپن 292 امتیاز

سال 2023: قزاقستان قهرمان آزاد و ایران قهرمان فرنگی شد/ 1- قزاقستان: 339 امتیاز، 2- ایران 320 امتیاز، 3- ژاپن 245 امتیاز

سال 2024: مسابقات هنوز تمام نشده است اما ایران با 190 امتیاز در کشتی آزاد قهرمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج