Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@06:09:51 GMT

انهدام 7 باند مواد مخدر/ کشف یک تن مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۳۸۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سومین طرح ظفر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته پلیس‌های پیشگیری، مواد مخدر و کلانتری‌ها این طرح به اجرا در آمد، اظهار داشت: در این طرح هفت باند مواد مخدر متلاشی، ۲۵ قاچاقچی دستگیر و یک تن مواد مخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این طرح دو هزار ۳۴۰ معتادین متجاهر و خرده فروشان دستگیر شدند.

فرماندت انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح ظفر ۳ با محوریت منطقه اتابک، دروازه غاز، دره فرحزاد، شوش، مولوی و هرندی اجرا شد؛ در این طرح ۵۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت که برای قاچاق مواد استفاده می‌شد توقیف شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۳۳ کیلو مواد مخدر از خرده فروشان کشف شد، گفت: با حکم قضایی ۴۰ خانه مورد بازرسی قرار گرفت که ده خانه پلمب شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا در راستای جمع آوری معتادان متجاهر ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: مردم درخواست دارند دستگاه‌های ذی ربط در این خصوص ورود پیدا کنند و با معتادان متجاهر و خرده مواد مخدر برخورد کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید در خصوص نگهداری معتادین متجاهر سن بالا، نوجوانان و معتادان دارای بیماری‌های واگیردار و هپاتیت تصمیم‌گیری کنند.

سردار رحیمی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند؛ برخی از معتادان متجاهر بین دو تا ده بار جمع‌آوری شدند.

 سردار رحیمی گفت: طبق قانون مدت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز ترک اعتیاد بین سه تا شش ماه است که این زمان بسیار کم است و باید این زمان بیشتر شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها به بهانه اینکه با اجرای طرح پلیس اکو سیستم‌ دره فرحزاد از بین خواهد رفت، گفت: این موضوع که گفته می‌شود را تکذیب می‌کنم؛ با حفظ طبیعت دره فرحزاد طرح جمع اوری معتادان متجاهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی در خصوص بازپروری معتادان سن بالا هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده‌اند و اگر دستگاهی کاری کرده باشد با حضور خبرنگاران آن را اعلام کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خودرو قاچاق مواد مخدر شوش مراکز ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ "ملک حسین چگنی" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر از سوی ۳ توزیع کننده مواد مخدر از استان‌های مرزی کشور و انتقال آن از محور‌های مواصلاتی شهرستان دلیجان، مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.
او افزود: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران ایست بازرسی شهرستان دلیجان با همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در عملیاتی موفق به توقیف آن در یکی از محور‌های مواصلاتی اطراف شهرستان دلیجان و دستگیری ۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان با اشاره به کشف ۹ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در اهواز
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر