Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:52:47 GMT

واکنش مربی کشتی نونهالان به حضور حسن یزدانی در اردو

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۴۵۳

واکنش مربی کشتی نونهالان به حضور حسن یزدانی در اردو

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود واحدی سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان با بیان این مطلب افزود: با نگاه مثبتی که فدراسیون کشتی بر روی رده سنی پایه دارد و به منظور شناسایی استعدادها و پشتوانه ها در کشتی کشور، اردوی بسترسازی فنی، فرهنگی و تفریحی را به مدت ۴ روز برای نونهالان آزادکار در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو ضمن انجام کارهای فنی، کارهای فرهنگی و تفریحی نیز در دستور کار قرار داشت و تست های آمادگی جسمانی، روانشناسی و ترکیب بدنی را انجام دادیم. ضمن اینکه یک کلاس تغذیه نیز برای مربیان برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: نونهالان حاضر در اردو از شرایط و امکانات خانه کشتی شهید صدرزاده بسیار راضی بودند ضمن اینکه حضور در موزه ورزش در کمیته ملی المپیک و آشنایی با دست آوردهای قهرمانان ورزش ایران نیز برای آن ها بسیار تأثیرگذار بود.

واحدی در مورد اهمیت رده ی سنی پایه گفت: فدراسیون کشتی نگاه مثبتی بر این رده ی سنی دارد و این موضوع از حضور رئیس فدراسیون کشتی در مراسم افتتاحیه و صحبت هایی که داشتند و همچنین شرکت در تمرینات ملی پوشان و سرشاخ شدن با آن ها کاملا مشهود بود، ضمن اینکه مدیر تیم های ملی نیز در اکثر اوقات در تمرینات ما حضور داشت.

سرمربی تیم کشتی آزاد نونهالان با تأکید بر اینکه برگزاری این اردوها می تواند نتایج بسیار خوبی در کشتی ایران داشته باشد اظهار داشت: هرچقدر که آینده سازان کشتی کشور با محیط تمرینی قهرمانان این رشته آشنا شوند و به این باور برسند که آن ها نیز می توانند موفق باشند، کمک کننده است و این موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها خواهد شد.

واحدی با قدردانی از حضور حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان در اردوی آزادکاران نونهال گفت: اینکه حسن یزدانی در میان کشتی گیران ما حضور یافت بسیار ارزشمند و خوب بود. وقتی که کشتی گیران ما از نزدیک یکی از الگوهای خود را دیدند و توانستند با وی ارتباط برقرار کنند باعث انگیزه مضاعف در آنها شد.

وی ادامه داد: حسن یزدانی نیز در این دیدار به سئوالات کشتی گیران ما پاسخ داد، ضمن اینکه صحبت هایی را در مورد سرگذشت خود و روند تمریناتش تا کسب قهرمانی در جهان و المپیک، تجربیاتش در شکست ها و پیروزی ها و همچنین اهمیت به مسائل اخلاقی، احترام به والدین و مردم داری برای آزادکاران نونهال داشت.

واحدی در پایان با اشاره به اینکه روند برگزاری این اردو ها ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: به تناوب از کشتی گیران و مربیان منتخب استان ها برای حضور در این اردوها دعوت خواهیم کرد و مطمئنم که با ادامه روند برگزاری این اردوها، در آینده شاهد تأثیرات مثبتی در کشتی کشور خواهیم بود.

کد خبر 4835456

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد رده سنی نونهالان حسن یزدانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 ویدیویی از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان مازندران در فضای مجازی منتشر شده است. به نظر می‌آید این بزرگ‌ترها که در ویدیو در حال چاقوکشی هستند، الگوهای خوبی برای دوبنده پوشان کم سن و سالی که در این مسابقات روی تشک کشتی رفته‌اند، نیستند. این لحظات تلخ را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان! | ویدئو
  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • تصاویری زشت و نامناسب از چاقوکشی پدران در مسابقات نونهالان! | فیلم
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • لحظات چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!