Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: سراهای نوآوری با تمرکز بر یک موضوع فناورانه به صورت مسئولیت محور و مأموریت محور فعالیت می کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کمیسیون تخصصی فناوری و نوآوری معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور احسان شیرنگی سرپرست اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی،  حامد معیری کاشانی سرپرست اداره کل ایجاد و توسعه آموزش‌های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی، قباد بهزادی‌پور سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور روسای برخی از واحدهای دانشگاهی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرنگی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از جزئیات آئین نامه جامع بازار فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: سراهای نوآوری دانشگاه به دنبال گسترش و تقویت اقتصاد منطقه‌ای هستند و ویژگی اصلی آنها مأموریت محوری، ایجاد رابطه بین دانشگاه، جامعه و مسئله محوری است.

وی با بیان اینکه سرای نوآوری یک نهاد اجتماعی است که شامل مدارس کسب و کار، مراکز نوآوری، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد و ... است، اظهار داشت: سراهای نوآوری با تمرکز بر یک موضوع فناورانه به صورت مسئولیت محور و مأموریت محور با هدف حل مشکل منطقه فعالیت می‌کند تا بستر اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پس از فارغ‌التحصیلی را فراهم کند.

وی ضمن توضیح برخی ماده‌های آئین نامه جامع بازار فناوری و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به جزئیات نحوه اعطای مجوز تأسیس سرای نوآوری و طرح توجیهی اعطای مجوز تأسیس و فعالیت سرای نوآوری پرداخت.

سرپرست اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تأکید کرد: باید تمامی قوانین برای اعطای مجوز به سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی رعایت شود تا سراهایی مجوز بگیرند که عملکرد درستی در زمینه فعالیت های دانش بنیان دانشگاه داشته باشند.

در ادامه این جلسه روسای برخی استان‌‌ها از طریق ویدئو کنفرانس به ارائه نقطه نظرات پیشنهادی خود در خصوص آئین نامه جامع بازار فناوری و سراهای نوآوری دانشگاه، وضعیت طرح‌های دانش‌بنیان واحدها و ارائه گزارشی از برگزاری همایش و کارگاه‌های تبیین سیاست‌های معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری در واحدها پرداختند.

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: اقتصاد دانش بنیان سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • صندوق نوآوری و شکوفایی چه خدمات و تسهیلاتی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا می کند؟
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان از مصادیق مشارکت مستقیم مردم در اقتصاد است
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • سرای نوآوری کشاورزی و دامپروری سکوی تولید در دانشگاه آزاد کاشمر راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش تعاملات فناورانه ایران و کره‌جنوبی
  • تعاملات فناورانه ایران و کره‌جنوبی افزایش می‌یابد
  • افزایش تعاملات فناورانه ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات
  • اجرای ۱۰ طرح اقتصادی فناورانه در ۵ استان