Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:11:50 GMT

صادقی: روی حضور هواداران‌مان حساب باز کرده بودیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۵۳۱

صادقی: روی حضور هواداران‌مان حساب باز کرده بودیم

کاپیتان تیم شهرخودرو می گوید روی هواداران تیم خود حساب زیادی باز کرده بودند امابا برگزاری دیدار این تیم در زمین بی طرف این برگ برنده از نماینده گرفته شد.

به گزارش "ورزش سه"، قطعا یکی از مهمترین بازیکنان تیم شهرخودرو در دیدار شب گذشته برابر تیم الرفاع بحرین، کاپیتان این تیم بود. اکبر صادقی در این دیدار هم به مانند بازی های قبلی یک بازی کم نوسان و خوب را از خود به نمایش گذاشت و به گواه نفراتی که در ورزشگاه این بازی را می دیدند یکی از بهترین های زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص اولین بازی تیمش و برد در دیدار برابر الرفاع بحرین گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما به دنبال آن بودیم تا بتوانیم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم که خداراشکر این اتفاق هم افتاد.

 

او ادامه داد: ما تمام نود دقیقه بازی را تلاش کردیم و لحظه ای دست از کوشش مان برای رسیدن به برتری برنداشتیم و در نهایت هم به چیزی که استحقاقش را داشتیم دست یافتیم. اگر دقت بیشتری داشتیم می‌شد گل‌های بیشتری بزنیم، اما مهمترین آیتم، صعود به مرحله بعد بود که به آن دست یافتیم.

 

کاپیتان شهرخودرو هم درباره بازی در زمین بی طرف و دور بودن هواداران این تیم از این بازی گفت: روی حضور هواداران حساب ویژه‌ای باز کرده‌بودیم اما متاسفانه برگزاری مسابقه در زمین ثالث باعث شد از هواداران دور شویم و از حضور یار دوازدهم محروم شدیم. خدا را شکر که دور از خانه هم توانستیم هدیه کوچکی به هواداران بدهیم.

 

گرچه تنها بودیم، اما به آنچه استحقاقش را داشتیم دست یافتیم. امیدوارم در بازی بعدی هم بتوانیم السیلیه را شکست دهیم تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برسیم. حالا باید تمرکز بالایی در این بازی داشته‌باشیم، با توجه به شناخت خوبی که از این تیم داریم باید با حواس جمع و تمرکز کامل وارد زمین شویم.

شهر خودرو اکبر صادقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو اکبر صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در جدالی حساس از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. آبی پوشان چشم انتظار حضور هوادارانشان در استادیوم آزادی هستند تا بتوانند دست پر از زمین مسابقه خارج شوند.

جواد نکونام سرمربی استقلال که این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است، با انتشار یک استوری از هواداران تیمش درخواست کرد تا راهی استادیوم شده و از آبی پوشان حمایت کنند.

در فاصله یک روز تا برگزاری این مسابقه نیز استقبال نسبتا خوبی از بازی آبی پوشان شده است. جایگاه زنان طبق معمول تمامی بازی‌های قبلی، در کمترین زمان ممکن پر شد و تمامی بلیت‌های آن به فروش رفت.

بخش جایگاه و همچنین روبروی جایگاه نیز کاملا پر شده و هیچ بلیتی برای فروش وجود ندارد. از طبقه دوم نیز کمتر از 10 هزار بلیت باقی مانده و ظرفیت باقیمانده سکوهای پشت دروازه‌ها نیز پنج هزار بلیت را نشان می‌دهد.

بدین ترتیب می‌توان گفت که تاکنون بیش از پانزده هزار بلیت به فروش رفته و انتظار می‌رود تا زمان آغاز بازی فردا استقلال و شمس آذر، استقبال خوبی از این دیدار صورت بگیرد و احتمالا شاهد حضور بین 25 الی 30 هزار تماشاگر از این مسابقه باشیم.

دیگر خبرها

  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان