Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: بحث حذف سود مرکب در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده است و درخواست ما این است که دولت هرچه سریعتر این موضوع را ابلاغ کند چرا که تولید کنندگان سال‌هاست که انتظار دارند این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر بهداشت، درمان اظهار داشت: مردم در بحث تأمین هزینه های درمانی مشکلات زیادی دارند که باید چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به کاهش قیمت برنج و خرید و فروش آن تصریح کرد: واردات بی رویه برنج توسط دولت باعث کاهش قیمت و خرید و فروش آن در کشور شده است که باید در مقابل رانت خواران در این حوزه ایستاد.

کد خبر 4835510 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهرداد لاهوتی مجمع تشخیص مصلحت نظام قیمت برنج مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی شورای نگهبان انتخابات 98 محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی برجام وزارت امور خارجه مقام معظم رهبری هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز جلسه بررسی مسائل ارزی با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه اعضای کمیسیون‌های‌ اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

در این جلسه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

وی تاکید کرد که باید دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند؛ بنابراین لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش واردات کالا و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد