Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تاکنون هیچ‌گونه پرونده‌ تخلف و یا جرم انتخاباتی در استان تشکیل نشده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز یکشنبه 6 بهمن، در پنجمین نشست رسیدگی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: بیشترین تخلفات در زمان کنونی، تبلیغات زودهنگام است که می‌تواند حتی منجر به رد صلاحیت فرد نیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان، به صورت جدی به تهدیدات و جرائم انتخاباتی رسیدگی می‌کند و اکنون فضای انتخاباتی در استان، فضایی سالم، مطلوب و قابل قبول است و تا کنون پرونده‌ای تشکیل نشده است.


به گزارش ایسنا، حمیدی با بیان اینکه فضای انتخابات از سوی دستگاه‌های مرتبط به صورت مداوم رصد می‌شود، تصریح کرد: ایجاد نارضایتی‌ها مردمی و ایجاد یأس و ناامیدی از جمله اقدامات دشمن است که رسیدگی به این موارد در دستور کار است.

وی افزود: مردم بین مشکلات داخلی جامعه و اصل انقلاب تفکیک قائل هستند و همواره ثابت کرده‌اند با وجود نارضایتی‌ها،  از اصل نظام در صحنه‌های مختلف حمایت کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: مجازات‌های جرائم انتخاباتی بازدارنده نیست و یکی از گلایه‌های جدی شورای نگهبان نیز همین است که قانون انتخابات باید اصلاح شود.


حجت‌الاسلام علی محمدی ، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی نیز گفت: هنوز زمان تبلیغات کاندیداها آغاز نشده، اما برخی کاندیداها به معرفی خود در قالب برگزاری جلسات دیگر می‌پردازند که باید این جرائم بررسی و رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳